نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۹

Katana Zero و چند بازی دیگر به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند

فهرست بازی‌های ماه اکتبر سرویس اشتراک ایکس باکس گیم پس اعلام شده که شامل Tales of Vesperia، Heave Ho، بازی Age of Empires و چند اثر دیگر است.

اگر به هر طریقی جزء مخاطبان بازی‌های ویدیویی باشید، حتماً نام ایکس باکس گیم پس به‌عنوان بهترین و به صرفه‌ترین سرویس اشتراکی تجربه بازی‌های پلتفرم ایکس باکس و پی سی به گوشتان خورده است. Xbox Game Pass با ارائه مجموعه گسترده‌ای از بازی‌های فرست پارتی مایکروسافت به همراه چندین بازی ارزشمند ترد پارتی دیگر، به‌زودی ارتباط خود با EA Play را نیز آغاز کرده و یکی از ملزومات دارندگان کنسول‌های ایکس باکس به شمار می‌رود.

مایکروسافت به‌دنبال برنامه‌ی همیشگی خود در معرفی بازی‌های ماه آینده این سرویس، هشت بازی جدید را به این مجموعه اضافه می‌کند. در این فهرست، یک بازی مستقل بسیار جذاب و همچنین نسخه Definitive یکی از بازی‌های کلاسیک پی سی به چشم می‌خورد. در ادامه فهرست کامل این هشت بازی را به همراه زمان اضافه شدن آن‌ها به سرویس گیم پس را مشاهده می‌کنید.

  • Age of Empires III: Definitive Edition – برای پی سی – در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر)
  • Heave Ho – برای پی سی – در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر)
  • Katana Zero – برای اندروید، کنسول و پی سی – در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر)
  • Tales of Vesperia: Definitive Edition – برای کنسول و پی سی – در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر)
  • The Swords of Ditto: Mormo’s Curse - برای پی سی – در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر)
  • ScourgeBringer – برای کنسول – در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر)
  • Cricket 19 – برای کنسول – در تاریخ ۲۲ اکتبر (۱ آبان)
  • Supraland – برای کنسول – در تاریخ ۲۲ اکتبر (۱ آبان)

بازی های جدید Xbox Game Pass

یک بار دیگر مایکروسافت با ارائه مجموعه متنوعی از بازی‌های جدید، به تقویت فهرست سرویس گیم پس پرداخته است. Age of Empires یک بازی کلاسیک و استراتژیک است که می‌تواند تجربه جذابی را برای علاقه‌مندان به این سبک به همراه داشته باشد. Katana Zero نیز یکی از بازی‌های neo-noir و اکشن-پلتفرمر تحسین شده است که درکنار تجربه نقش آفرینی Tales of Vesperia یک بار دیگر خاطرات ایکس باکس 360 را زنده می‌کند. بازی فوق‌العاده Doom: Eternal نیز اخیراً به این سرویس اضافه شده است.

البته در مقابل، یک سری بازی‌های قبلی نیز از این سرویس خارج می‌شوند که شامل Felix the Reaper، Metro 2033 Redux، Minits، Saints Row IV: Re-Elected و State of Mind در تاریخ ۱۵ اکتبر و After Party، LEGO Star Wars III، Rise & Shine، The Lord of the Rings: Adventure Card Game و The Red Strings Club در تاریخ ۳۰ اکتبر می‌شوند.

با تصاحب استودیوهای بازی‌سازی بتسدا توسط مایکروسافت، انتظار می‌رود در ادامه بازی‌های قوی‌تری از این شرکت برای گیم پس ارائه شود. وقتی فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس خبر خرید این شرکت را اعلام می‌کرد، وعده اضافه شدن مجموعه بازی‌های اسطوره‌ای بتسدا را برای سرویس ایکس باکس گیم پس به هواداران داد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده