// چهار شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۸

آپدیت جدید COD: Modern Warfare روی کامپیوتر به کاربر اجازه کم کردن حجم بازی را می‌دهد

در جریان آپدیت منتشر شده بازی COD: Modern Warfare برای کامپیوتر، کاربران می‌توانند با پاک کردن محتویاتی که مد نظرشان نیست، حجم بازی را کاهش دهند.

از زمان عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare تابه‌امروز، کاربران با گذر زمان اعلام نارضایتی خود را به‌خاطر حجم بسیار بالای بازی و آپدیت‌های آن، به گوش تیم سازنده رسانده‌اند؛ مخصوصا کاربران نسخه کامپیوتر که از این موضوع حسابی خسته شده‌اند. بااین‌حال اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده کالاف دیوتی: مدرن وارفر، بالاخره به آن‌ها اجازه کم کردن فضای اشغال شده توسط مدرن وارفر را داده است.

به‌تازگی آپدیتی برای کاربران کامپیوتر بازی COD: Modern Warfare منتشر شده که در جریان آن، بازیکنان می‌توانند بخش‌های غیرقابل استفاده خود را پاک کنند. برای مثال، اگر دیگر نیازی به حالت کمپین کالاف دیوتی: مدرن وارفر ندارید، می‌توانید آن را پاک کنید. متاسفانه هنوز این ویژگی برای کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 درنظر گرفته نشده است.

ازطرفی، نکته جالب این است که اینفینیتی وارد هنوز کالاف دیوتی: وارزون را از مدرن وارفر جدا نکرده است و همچنان آپدیت‌های این دو بازی روی کامپیوتر روی یکدیگر تاثیر می‌گذارد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تیم سازنده برای این مورد هم تدابیری را می‌اندیشد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده