// سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰

بازی League of Legends: Wild Rift برای آیفون 12 اپل عرضه خواهد شد

اپل در کنفرانس خود با تاکید روی این نکته که تکنولوژی 5G تجربه‌ی مخاطب از سری بازی League of Legends را به مرحله‌ی جدید می‌برد، از بازی League of Legends: Wild Rift رونمایی کرد.

اپل اکنون مشغول رونمایی از مدل‌های مختلف گوشی هوشمند آیفون 12 شده است. بخشی از این کنفرانس که Hi, Speed نام دارد، به نمایش گیم‌پلی بازی League of Legends: Wild Rift پرداخت. از آن‌جایی که بازی League of Legends یکی از بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های زنده در جهان پی‌سی گیمینگ به حساب می‌آید، قطعا عرضه‌ی بازی League of Legends: Wild Rift برای موبایل‌های جدید اپل را باید اتفاقی مهم به شمار آورد. مخصوصا به این خاطر که مطابق آن‌چه تا این لحظه دیده‌ایم، این بازی روی صفحه‌ی نمایش ۶.۱ اینچی آیفون 12، واقعا زیبا به نظر می‌رسد. اپل هم باور دارد که پشتیبانی همه‌ی مدل‌های آیفون 12 از اینترنت 5G، تجربه‌ی League of Legends: Wild Rift را برای طرفداراهای پروپاقرص و قدیمی سری بازی لیگ آو لجندز هم جذاب خواهد کرد.

رسانه‌ی وایرد گزارش داده است که چیپ جدید آیفون 12 قدرت لازم برای اجرای ایده‌آل یک بازی مثل League of Legends: Wild Rift را به آن می‌دهد. در نتیجه این خبر می‌توان نشان‌دهنده‌ی نزدیک بودن زمان عرضه‌ی بازی‌های بزرگ دیگر برای آیفون 12 هم باشد.

آیفون 12 اپل در حال اجرا بازی League of Legends: Wild Rift برای گیمر با رنگ های زیبا

ظاهرا بازی League of Legends: Wild Rift روی آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس اجرا می‌شود. قطعا با گذر زمان و انتشار اطلاعات بیشتر، دانش ما راجع به این بازی و عملکرد آن روی آیفون‌های جدید ثروتمندترین شرکت دنیا کامل‌تر از قبل می‌شود.


منبع CNET
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده