نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۶

کاستوم ویژه بازی Spider-Man: Miles Morales با الهام از انیمیشن Into the Spider-Verse

لباس ویژه اسپایدرمن در بازی Spider-Man: Miles Morales از انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse الهام گرفته شده است.

ظاهراً مایلز مورالز قبل از اینکه کاستوم ویژه خود در بازی Spider-Man: Miles Morales را به تن کند، لباس کلاسیک پیتر پارکر را بر تن خواهد کرد که براساس اطلاعاتی که قبلاً از این بازی فاش شده، به همراه لباس مخصوص T.R.A.C.K یکی از کاستوم‌های ویژه نسخه پیش خرید شده بازی خواهد بود. مشاهده مایلز در بازی جدید اسپایدرمن درحالی‌که این لباس به یادماندنی را به تن دارد می‌تواند برای طرفداران بسیار جذاب باشد. شما می‌توانید در ادامه تصویری که ازطریق پست اینستاگرامی مارول و اینسامنیاک گیمز منتشر شده را مشاهده کنید.

Spider-Man: Miles Morales

Spider-Man: Miles Morales

به نظر می‌رسد که در هفته‌های پیش رو، شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای بیشتری از دنیای بازی Spider-Man: Miles Morales خواهیم بود. حالا حدود یک ماه تا تاریخ انتشار این بازی به همراه کنسول جدید پلی استیشن زمان باقی مانده است. براساس برنامه‌ریزی قبلی سونی، پلی استیشن 5 در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) به بازار عرضه می‌شود.

استودیو اینسامنیاک گیمز اخیراً با انتشار یک تصویر متحرک بامزه اعلام کرد که بازی انحصاری «اسپایدرمن: مایلز مورالز» به اصطلاح گلد شده است و سازندگان پایان یافتن مراحل ساخت آن را جشن گرفتند. این بازی که با قیمت ۵۰ دلار در دسترس شما قرار می‌گیرد، با یک بار خرید می‌تواند روی هر دو کنسول سونی اجرا شود. افرادی که نسخه‌ی آلتیمیت ادیشن بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales را با قیمت ۷۰ دلار خریداری کنند، روی پلی استیشن 5 می‌توانند به تجربه‌ی نسخه‌ی ریمسترشده‌ی بازی Marvel's Spider-Man بپردازند.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده