نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۸

نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول تعطیلات ۲۰۲۰ میلادی خواهد بود

مت پیسکاتلا از مؤسسه مالی NPD به‌تازگی پیش‌بینی کرد به‌دلیل مشکل کمبود موجودی کنسول‌های نسل نهم،‌ نینتندو سوییچ پرفروش‌ترین کنسول در تعطیلات ۲۰۲۰ میلادی خواهد شد.

پس از گذشت سال‌ها انتظار، حال اما کمتر از یک ماه به عرضه رسمی کنسول‌های نسل نهم سونی و مایکروسافت یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس زمان باقی مانده است.  در حالیکه بسیاری برای تجربه این کنسول‌ها هیجان‌زده هستند، اما نباید ضلع سوم این صنعت یعنی نینتندو را فراموش کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که باوجود گذشت بیش از سه سال از زمان عرضه نینتندو سوییچ، اما در اکثر مواقع در صدر فهرست پرفروش‌ترین کنسول‌ها، نام سوییچ به‌چشم می‌خورد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، مت پیسکاتلا از مؤسسه مالی NPD به‌تازگی پیش‌بینی خود از تعطیلات سال میلادی پیش‌رو و عملکرد کنسول‌ها را منتشر کرد. بر این اساس او اعتقاد دارد باوجود عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس‌های جدید، اما بازهم شاهد موفقیت و فروش بیشتر کنسول هیبریدی سوییچ خواهیم بود. دلیل اصلی پیسکاتلا مشکل کمبود موجودی کنسول‌های نسل آینده است که نینتندو از این مسئله به‌نفع خود استفاده خواهد کرد.

لوگوی کنسول های پلی استیشن ایکس باکس و نینتندو

«بگذارید با واضح‌ترین پیش‌بینی ممکن شروع کنم؛ پلی استیشن 5 و ایکس باکس‌های جدید در تعطیلات پیش‌رو فروش قابل توجهی را تجربه خواهند کرد. این دو دستگاه احتمالا جذاب‌ترین هدیه سال جدید برای اکثر گیمرها خواهند بود؛ البته تا زمانیکه به‌راحتی در دسترس خریداران باشند.

نینتندو سوییچ اما از طرفی پرفروش‌ترین کنسول تعیطلات ۲۰۲۰ میلادی خواهد بود. سوییچ به‌خاطر تنوع مدل، به یک هدیه جذاب برای دوست‌داران کنسول‌های خانگی تبدیل شده است. مشکل کمبود موجودی کنسول‌های نسل نهم، باعث خواهد شد نینتندو سوییچ به یک گزینه در دسترس تبدیل شود.»

با اینکه مدت‌ها است شایعات زیادی پیرامون مدل جدید و پرقدرت نینتندو سوییچ در فضای رسانه‌ای مطرح شده است، اما حداقل برای تعطیلات ۲۰۲۰ علاقه‌مندان باید از بین دو گزینه استاندارد و لایت یکی را انتخاب کنند. انتشار بازی‌هایی چون Pikmin 3 Deluxe و Hyrule Warriors: Age of Calamity یکی از عواملی است که احتمال دارد این پیش‌بینی پیسکاتلا را به واقعیت نزدیک‌تر کند.

به‌نظر شما طبق ادعای مطرح شده، نینتندو سوییچ همچنان می‌تواند در ماه‌های آینده نیز خود را در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌ها حفظ کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده