نویسنده: آرمین انکشافی
// سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

تریلر هنگام عرضه نسخه Early Access بازی Second Extinction منتشر شد

تریلری جدیدی از بازی شوتر کو‌آپ آنلاین Second Extinction به‌مناسبت عرضه‌ی آن به‌صورت ارلی اکسس روی پلتفرم استیم منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو‌ی Systematic Reaction تریلر جدیدی از بازی شوتر کو‌آپ خود به‌نام Second Extinction منتشر کرد. این تریلر به‌مناسبت عرضه‌ی نسخه‌ی دسترسی پیش از موعد این بازی منتشر شده که قرار است امروز ۲۲ مهرماه روی پلتفرم استیم منتشر شود. در این تریلر شاهد نمایشی از گیم‌پلی بازی هستیم که درباره‌ی قلع‌و‌قمع کردن دایناسورهای جهش‌یافته با استفاده از اسلحه‌های مختلف و متفاوت است. شما می‎توانید تریلر بازی «انقراض دوم» را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اگر با بازی Second Extinction آشنایی ندارید، می‌توانید نگاهی به ویژگی‌های این بازی از زبان سازنده بیندازید:

  • یک بازی کوآپ سه‌نفره‌ی نفس‌گیر: کره‌ی زمین پر از دایناسورهای جهش‌یافته شده است! با دو مبارز مقاومت دیگر تیم تشکیل دهید و زمین را در عملیات‌هایی کوتاه ولی نفس‌گیر از این موجودات پس بگیرید.
  • مبارزه با هیولاهای جهش‌یافته: دایناسورهای این بازی هیچ شباهتی با آن‌هایی که در کتاب تاریخ درباره‌‌شان خوانده‎‌اید ندارند! از دایناسورهای کوچک گرفته تا تی‌رکس‌های غول‌آسا، همه به‌دنبال کشتن شما هستند. این موجودات مرگبار طوری تکامل یافته‌اند که به یک ماشین کشتار واقعی تبدیل شده‌اند.
  • تجربه‌ی اکشنی ناب: سلاح‌ها و توانایی‌های منحصر‌به‌فرد هر شخصیت را در تیم‌تان را با هم ترکیب کنید تا بتوانید در مراحل چالشی و درگیرکننده‌ی بازی علیه تعداد عظیمی از دایناسورها‌ی متخاصم پیروز شوید.
  • مبارزه کردن همراه سایر بازیکنان: اقدامات شما همراه‌با دیگر اعضای جامعه‌ی کاربری این بازی، آینده‌ی مسیر مبارزه با دایناسورها را شکل خواهد داد.

بازی Second Extinction که برای اولین‌بار در ماه می (اردیبهشت-خرداد) معرفی شده بود، امروز ۱۳ اکتبر به‌صورت Early Access روی استیم و همچنین ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده