نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

تصاویر و ویدیوی تازه فیلم The Batman اسوالد کابلپات و سلینا کایل را نشان می‌دهند

تصاویر و ویدیویی از فیلم The Batman منتشر شده است که سلینا کایل و اسوالد کابلپات را در حال شرکت در یک مراسم تدفین نشان می‌دهد.

روز گذشته تصاویری از فیلم The Batman (بتمن) منتشر شد که بروس وین با نقش‌آفرینی رابرت پتینسون را در یک مراسم تشییع جنازه‌ی بزرگ نشان می‌داد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تصاویر و ویدیوهای جدیدی از پشت صحنه‌ی این اثر ابرقهرمانی به بیرون درز کرده است که سلینا کایل با بازی زوئی کراویتز و اسوالد کابلپات با بازی کالین فارل را در معرض نمایش قرار می‌دهد. باتوجه‌به اینکه کار تولید فیلم «بتمن» پس از یک وقفه‌ی کوتاه بر اثر بیماری رابرت پتینسون دوباره از سر گرفته شده است، احتمالاً در آینده نیز موارد بیشتری از آن فاش می‌شود.

.

[ادامه‌ی مطلب حاوی اسپویل بخش‌هایی از فیلم The Batman است]

.

.

در ابتدا با ویدیوی اسوالد کابلپات یا پنگوئن شروع می‌کنیم که از فاصله‌ی زیادی گرفته شده است، اما اگر به گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه دقت کنید، متوجه می‌شوید که بروس وین پیش از آن‌که توسط پنگوئن به عقب رانده شود، سعی دارد تا از میان جمعیت راه خود را به داخل ساختمان باز کند. پُر بیراه نیست اگر بگوییم که اسوالد کابلپات در این برداشت تلاش می‌کند که با توسل به زور بروس وین را متقاعد به انجام کاری کند و گمانه‌زنی‌ها به این موضوع اشاره دارند که این کاراکتر شرور به‌عنوان یکی از اعضای باند تبه‌کاری کارماین فالکون، با نقش‌آفرینی جان تورتورو معرفی می‌شود. شما می‌توانید تصویر و ویدیوی تازه‌ی پنگوئن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

 پنگوئن و بروس وین و سلینا در فیلم بتمن

اسوالد کابلپات با نقش‌آفرینی کالین فارل در فیلم The Batman

دانلود از آپارات

تعدادی تصویر دیگر نیز از سلینا کایل یا زن گربه‌ای در دسترس قرار گرفته است که زوئی کراویتز، بازیگر فیلم‌های X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) و Divergent (سنت‌شکن) را با لباس تماماً مشکی نشان می‌دهد. در این تصاویر سلینا کایل در راه همان مراسم تشییع جنازه‌ای است که در تصاویر روز گذشته بروس وین در آن شرکت داشت. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، زن گربه‌ای در تصاویر تازه با کارماین فالکون همراه است که می‌تواند ایده‌هایی از چگونگی ورود این کاراکتر به داستان در اختیارمان بگذارد. در کمیک‌ها، به‌ویژه کمیک ۱۳ جلدی The Long Halloween (هالووین طولانی) نوشته‌ی جف لوب به این موضوع اشاره می‌شود که کایل احتمالاً دختر نامشروع کارماین فالکون است و بااینکه در پایان داستان به نظر می‌رسید که این نظریه بی‌پایه و اساس است، اما دست کم سلینا اعتقاد داشت که این موضوع حقیقت دارد. آیا مت ریوز از همان الگو پیروی می‌کند؟ البته این احتمال نیز وجود دارد که کایل تنها با رومی، یکی از نام‌های مستعار کارماین، در حال همکاری است، اما به‌هرشکل آن‌ها قطعاً در حال توطئه‌چینی هستند.

زن گربه‌ای به همراه کارماین فالکون در فیلم The Batman

شرکت برادران وارنر هفته‌ی گذشته تاریخ اکران بسیاری از آثار سینمایی خود را تغییر داد و اکران فیلم The Batman را نیز به سال ۲۰۲۲ موکول کرد. این فیلم ابرقهرمانی که برای اکران در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۰ (۱ اکتبر ۲۰۲۱) در نظر گرفته شده بود، حالا در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ (۴ مارس ۲۰۲۲) روی پرده‌ی سینما می‌رود. مت ریوز که برای کارگردانی فیلم‌های War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و Cloverfield (کلاورفیلد) شناخته می‌شود، سکان هدایت فیلم «بتمن» را در دست دارد و متنسون تاملین را در نگارش فیلمنامه‌ی آن یاری می‌کند. رابرت پتینسون نقش بتمن، زوئی کراویتز نقش سلینا کایل/زن گربه‌ای، پل دینو نقش ادوارد نیگما/ریدلر، کالین فارل نقش پنگوئن، جان تورتورو نقش کارماین فالکون، جفری رایت نقش کمیسر جیمز گوردون، اندی سرکیس نقش آلفرد پنی‌ورث و پیتر سارسگارد نقش گیل کالسون را در فیلم The Batman ایفا می‌کنند. شایان ذکر است که این فیلم سال دوم مبارزه‌ی بروس وین با جرم‌وجنایت شهر گاتهام را تصویر می‌کند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده