// سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۲

آپدیت بتا Among Us تغییرات مختلفی را روی بازی اعمال کرده است

InnerSloth، سازنده Among Us، در جریان آپدیت بتا تغییراتی را نظیر در دسترس بودن بهتر بازی برای کاربرانی که کور رنگی دارند، روی Among Us اعمال کرده است.

مدتی است که بازی Among Us سروصدای زیادی به پا کرده است و استودیو InnerSloth، سازنده بازی Among Us، اعلام کرده بود که تلاش خود را می‌کند تابه‌واسطه‌ی به‌روزرسانی‌های مختلف، تجربه‌ی بهتر و کامل‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد.

ازاین‌رو آپدیت ماه اکتبر در اختیار کاربران کامپیوتر قرار گرفته است. البته اشاره کنم که به‌روزرسانی بتا، تنها در اختیار آن دسته از کاربرانی قرار گرفته که عضو نسخه بتا Among Us هستند. یکی از ویژگی‌هایی که در جریان آپدیت ذکر شده به بازی اضافه شده، دسترسی بهتر برای کاربرانی است که کور رنگی دارند. به‌عبارتی، Wire Taskهای داخل بازی، به‌گونه‌ای تغییر کرده‌اند که هر سیم تنها رنگ متفاوت نداشته باشد و حال ظاهر و شکل مخصوص‌به خود را هم داشته باشند. 

در ادامه، به دسترسی میزبان هم گزینه‌هایی اضافه شده که می‌تواند تغییراتی را در راستای کسب تجربه مختلف اعمال کند. برای مثال، اسم رای دهنده‌ها نامعلوم باشد یا اینکه نوار وظایف تنها در زمان‌های مشخصی نمایش داده شود. دراین‌میان اشاره کنم که دو مورد ذکر شده، کار را برای Imposter بازی راحت می‌کند تا شناسایی نشود. بااین‌حال اعمال آن‌ها به میزبان سرور بستگی دارد و اصلا می‌توانید از ویژگی‌های ذکر شده استفاده‌ای نداشته باشید.

بااینکه تیم سازنده تغییراتی برای کاربرانی که کور رنگی دارند، اضافه کرده است، اما بعضی از آن‌ها اعلام کرده‌اند که با شناسایی رنگ اعضای تیم هم مشکل دارند. ازاین‌رو احتمال می‌رود InnerSloth در آینده تصمیم دیگری در این راستا بگیرد. پس از اینکه Among Us محبوبیت بسیاری پیدا کرد، تیم سازنده تصمیم گرفت تا ساخت نسخه دوم را کنار بگذارد و روی هسته گیم‌پلی نسخه اول کار کند. ازاین‌رو اعلام شده در‌آینده آپدیت‌های بیشتری برای بازی Among Us درنظر گرفته می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده