نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۱

لاکپشت‌های نینجا به بازی Smite اضافه خواهند شد

بازی چندنفره آنلاین Smite از ماه آینده کاراکترهای Teenage Mutant Ninja Turtles را به‌عنوان جدیدترین کراس‌اور این بازی اضافه خواهد کرد.

بازی Smite اخیراً رویداد کراس‌اور Avatar: The Last Airbender را به پایان رسانده اما به نظر می‌رسد این کراس‌اورها همچنان ادامه خواهند داشت. تیم توسعه‌دهندگان این بازی امروز در ویدیو جدیدی که ازطریق کانال یوتیوب خود به اشتراک گذاشتد، اعلام کردند که آی‌پی کراس‌اور بعدی این بازی، Teenage Mutant Ninja Turtles خواهد بود. بازیکنان بازی سوم‌شخص و free-to-play استودیوی های-رز به‌عنوان بخشی از بتل پس ماه آینده این بازی می‌توانند از اسکین‌های لاکپشت‌های نینجا استفاده کنند. ضمن اینکه امکان قفل گشایی از مدل ثانویه این کاراکترها که به سبک کارتون‌های دهه ۹۰ طراحی شدند نیز فراهم خواهد شد.

شما می‌توانید در ادامه تریلری که منتشر شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ادامه‌های همکاری توسعه‌دهندگان بازی اسمیت با IP‌های نیکلودئون منطقی به نظر می‌رسد. کراس‌اور Avatar: The Last Airbender در ماه ژوئیه به خوبی مورد استقبال کاربران قرار گرفته و حالا این شرکت برای تکرار موفقیت خود، اینبار به سراغ Teenage Mutant Ninja Turtles رفته است. البته تنها چیزی که از جزئیات این رویداد می‌دانیم، حضور مایکل آنجلو، لئوناردو، داناتلو و رافائل در بازی Smite است. ظاهراً در ادامه تیزرهای بیشتری از جزئیات بتل پس جدید بازی منتشر خواهد شد.

البته تنها اعلام خبر اضافه شدن اسکین‌های این کاراکترهای محبوب نیز می‌تواند برای طرفداران آن بسیار خوشایند باشد. کاراکترهای لئوناردو، داناتلو، رافائل و مایکل آنجلو به ترتیب جایگزین اسیریس (Osiris)، سان ووکنگ (Sun Wukong)، لوکی (Loki) و مرکوری (Mercury) خواهند شد. ضمن اینکه آن‌ها برای جا به جایی در بتلفیلدهای بازی از اسکیت بوردهای خود استفاده خواهند کرد.

بتل پس جدید بازی Smite با حضور لاکپشت های نینجا

در توییتی که بعد از انتشار این ویدیو منتشر شده، سازندگان این بازی تأیید می‌کنند که کاراکترهای Shredder و Master Splinter نیز به این بازی راه پیدا می‌کنند. البته هنوز گفته نشده که اسکین‌های آن‌ها به کدامیک از کاراکترهای بازی تعلق دارد. انتظار می‌رود در هفته‌های پیش رو اخبار بیشتری در ارتباط با بتل پس جدید Smite منتشر شود.

Smite هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ قابل دریافت است. بتل پس Teenage Mutant Ninja Turtles در تاریخ نامعلومی از ماه نوامبر (آبان یا آذر) در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده