// دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۲

اولین ویدیو از جعبه‌گشایی کنسول ایکس باکس سری ایکس منتشر شد

ویدیویی جدید منتشر شده که در آن‌ می‌توانیم نگاهی به محتویات درون جعبه‌ی ایکس باکس سری ایکس داشته باشیم. همچنین تصویری جدید از این کنسول نشان می‌دهد که ظاهرا مایکروسافت برای عرضه‌ی آن به بازار آماده شده است.

در آستانه‌ی عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد، یک کاربر یوتیوب ویدیویی از جعبه گشایی کنسول ایکس باکس سری ایکس را به اشتراک گذاشته است. با انتشار ویدیویی از جعبه‌گشایی و تصویری از جعبه‌ی کنسول ایکس باکس سری ایکس، به‌نظر می‌رسد که این کنسول به‌دست بعضی کاربران و طرفداران مشتاق رسیده است یا حداقل برای ارسال به خرده‌فروشی‌ها آماده شده است. Thejasonng، کاربر ردیت تصویری در این سایت را به اشتراک گذاشته که در آن جعبه‌های کنسول ایکس باکس سری ایکس را به‌صورت روی هم چیده شده در انباری در مکانی نامشخص نشان می‌دهد.

این تصویر نه‌تنها تصویر رسمی منتشر شده از جعبه‌ی کنسول ایکس باکس سری ایکس را تایید می‌کند، بلکه نشان می‌دهد که احتمالا مایکروسافت برای بعضی افراد با دسترسی‌های خاص این کنسول را ارسال کرده است. درنتیجه، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که از این پس ویدیوهای آنباکسینگ زیادی را از این کنسول شاهد باشیم.

تصویر جهبه‌ی ایکس باکس سری ایکس در انبار

ویدیویی نیز از جعبه‌گشایی ایکس باکس سری ایکس در یوتیوب منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد که فعلا ویدیویی که Willy Crow در یوتیوب منتشر کرده جزو اولین ویدیوهایی از این دست باشد. در این ویدیو کوتاه شاهد آن هستیم که او فقط اقدام به جعبه‌گشایی مختصری می‌کند و توضیحات خاصی در رابطه با آن را ارائه نمی‌کند. باتوجه به اینکه ویدیو در حالت عمودی فیلم‌برداری شده و در ثانیه‌هایی لنز دوربین کامل روی محتویات جعبه فوکوس نمی‌کند، به‌همین‌خاطر این ویدیو شاید بهترین در نوع خود نباشد و باید منتظر جعبه گشایی‌های رسمی باشیم. اما می‌توان گفت که به‌عنوان اولین ویدیو از جعبه‌گشایی کنسول مورد انتظار نسل بعد ردموندی‌ها خیلی هم بد نیست. احتمالا قرار نیست این ویدیو از سایت یوتیوب حذف شود، ولی اگر این اتفاق افتاد شما هنوز می‌توانید این ویدیو را در زیر تماشا کنید:  

دانلود ویدیو از آپارات

کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای خرید دردسترس خواهند بود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده