// دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

دنباله‌ی بازی The Outer Worlds در دست ساخت است

به نظر می‌آید که استودیو آبسیدین اینترتینمنت ممکن است به‌دنبال ساخت دنباله‌ی بازی The Outer Worlds باشد.

در مراسم The Game Awards 2018 بود که استودیوی نام آشنای آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) با همکاری استودیوی Private Division (زیرمجموعه‌ Take-Two Interactive) بازی جدید نقش‌آفرینی خود یعنی بازی The Outer Worlds را معرفی کرد. به نظر می‌آید که کار استودیو آبسیدین با این بازی تمام نشده است.

حدود یک سال قبل از اینکه استودیو آبسیدین اینترتینمنت سازنده‌ی بازی The Outer Worlds قصد داشت این بازی نقش آفرینی علمی-تخیلی خود را منتشر کند، مایکروسافت این استودیو را به همراه inXile خریداری کرد.

بازی The Outer Worlds پس از انتشار با استقبال بسیار مثبت منتقدان رو‌به‌رو شده است. پس از آن فرض بر این بود که این استودیو با پشتیبانی شرکت مادرش یعنی مایکروسافت، پروژه‌ی جدیدی را آغاز کند. البته Obsidian پیش از این اعلام کرده بود مشغول کار روی بازی نقش آفرینی Avowed است.

طی جدیدترین اخبار به نظر می‌رسد که ممکن است استودیو Obsidian مشغول کار روی پروژه‌های دیگری به‌جز Avowed باشد. دانیل احمد، تحلیلگر Niko Partners، بیان کرد که این استودیو در حال بررسی ساخت دنباله‌ای برای بازی The Outer Worlds است و او همچنین افزود که این پروژه در مرحله پیش تولید قرار دارد.

دانیل احمد در مورد اخبار صنعت بازی فردی غالباً قابل اعتماد بوده است، اما او اطلاعات بیشتری از این بازی را به اشتراک نگذاشته است. درواقع ما هنوز نمی‌دانیم که آیا دنباله‌های بعدی بازی The Outer Worlds روی سیستم‌عامل‌های دیگری به‌جز ایکس باکس و پی سی ارائه خواهد شد یا خیر. با این وجود احتمال ساخت دنباله‌ای بزرگتر امکان‌پذیر است.

بازی The Outer Worlds برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شده است و کاربران کامپیوتر در تاریخ دو آبان ماه می‌توانند این بازی را ازطریق استیم تجربه کنند.

بازی The Outer Worlds توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

استودیو آبسیدین اینترتینمنت با ساخت The Outer Worlds به سازنده‌های بازی‌های نقش‌آفرینی نشان داده است که با محتوای کم هم می‌توان یک بازی شدیدا سرگرم کننده و ارزشمند را توسعه داد. بااینکه این بازی در بخش‌هایی نظیر مکانیسم‌های مبارزه‌ای دشمنان مشکلاتی را در خود جای داده است، اما داستان‌سرایی، شخصیت‌های بازی، محیط‌ها و جلوه‌های بصری به‌گونه‌ای نوشته و طراحی شده‌اند که می‌توانید از ثانیه‌به‌ثانیه بازی لذت ببرید و یک تجربه فراموش نشدنی را کسب کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده