نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

گل گدوت و پتی جنکینز در فیلم جدید Cleopatra دوباره با یکدیگر همکاری می‌‌کنند

گل گدوت قرار است در فیلم Cleopatra نقش ملکه مصر را بر عهده داشته باشد که پتی جنکینز روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گل گدوت و پتی جنکینز که پیش از این در دو قسمت فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) با یکدیگر همکاری کرده بودند، قرار است دوباره در فیلم Cleopatra با یکدیگر همکاری کنند. گدوت نقش کلئوپاترا را بر عهده دارد و پتی جنکینز نیز وظیفه کارگردانی این فیلم زندگینامه تاریخی را بر عهده خواهد داشت که پارامونت پیکچرز اخیرا در یک رقابت با شرکت‌هایی چون یونیورسال، اپل، نتفلیکس و برادران وارنر موفق شده است تا حق تولید و پخش فیلم Cleopatra را خریداری کند. الیزابت تیلور پیش از این نقش ملکه مصر را در فیلمی که براساس این شخصیت تولید و در سال ۱۹۶۳ منتشر شد، بازی کرده بود.

لایتا کالوگریدیس، نویسنده آثاری چون فیلم Alexander (اسکندر)، فیلم Avatar (آواتار)، فیلم Shutter Island (جزیره شاتر)، فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور جنسیس)، فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) و نویسنده و شورانر سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Cleopatra را بر عهده دارد. فیلم Wonder Woman پر فروش‌ترین فیلمی است که توسط یک کارگردان زن تولید شده و حالا گدوت و جنکینز در فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) با یکدیگر همکاری کردند که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) روی پرده‌های سینما برود.

پتی جنکینز، کارگردان فیلم واندر وومن 1984 یا با یک میکروفون در کامیک کان

همچنین ددلاین می‌گوید سونی نیز چندین سال است که به‌صورت مستقل در حال ساخت یک اقتباس از کلئوپاترا است که نام‌هایی مثل جیمز کامرون و دیوید فینچر برای کارگردانی آن شنیده می‌شد و حالا گفته می‌شود که دنی ویلنوو قرار است این فیلم را کارگردانی کند. همچنین شایعاتی مبنی بر حضور آنجلینا جولی و لیدی گاگا در نقش کلئوپاترا نیز شنیده می‌شد. فیلمنامه‌ این فیلم که براساس رمانی از استیسی شیف در دست ساخت است، بارها بازنویسی شده و آخرین نسخه آن توسط دیوید اسکارپا نوشته شده بود.

اکنون گفته می‌شود که اریک راث،‌ نویسنده برنده جایزه اسکار در حال بازنویسی دوباره فیلمنامه فیلم Cleopatra برای سونی است و این ممکن است به احتمال حضور ویلنوو در این پروژه قوت ببخشد که پیش از این در فیلم Dune (دیون) با یکدیگر همکاری کرده بودند. همچنین این موضوع بدان معنی خواهد بود که سونی و پارامونت درنهایت ممکن است برای اینکه کدام یک اول فیلم Cleopatra را تولید و در سینماها نمایش دهند، با یکدیگر رقابت کنند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده