// یکشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵

آمازون توسعه و پشتیبانی از Crucible را متوقف می‌کند

آمازون به‌تازگی اعلام کرده است که پشتیبانی از بازی آنلاین و شوتر Crucible متوقف می‌شود و سرورهای بازی به زودی خاموش می‌شوند.

بازی Crucible، نام محصول استودیوهای بازی‌سازی آمازون (Amazon Game Studios) بود که توسط شرکت آمازون منتشر شد. کروسیبل را می‌توان یک بازی آنلاین رقابت و تیراندازی اول شخص دانست که بازیکنان به‌واسطه‌ی حالت‌های بازی در دو تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

آمازون به‌تازگی اعلام کرد که توسعه این بازی تیراندازی را که بازیکنان در آن به‌صورت چهاربه‌چهار یا هشت‌به‌هشت می‌توانستند با یکدیگر رقابت کنند لغو کرده است.

طبق بیانیه رسمی آمازون، تیم سازنده‌ی بازی Crucible برای کار روی بازی New World، که یک بازی سندباکس MMO است، و سایر پروژه‌های آینده‌ی این شرکت به بخش‌های دیگر منتقل خواهد شد و سرورهای این بازی از ۱۹ آبان ماه خاموش می‌شوند.

همچنین آمازون هزینه‌ای را که خریداران برای تهیه این بازی انجام داده‌اند، مرجوع می‌کند. در اطلاعیه رسمی آمازون بیان شده است:

طی چند هفته‌ی آینده ما میزبان یک تست بازی نهایی و جشنی عمومی هم در داخل بازی و هم در صفحه‌ی دیسکوردمان خواهیم بود. پس از آن مرحله، ما سیستم حریف‌یابی (مچ‌میکینگ) را غیرفعال خواهیم کرد. البته کماکان شما می‌توانید Crucible را ازطریق حالت‌های مختلف بازی کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد با ما همراه باشید. 

بازی Crucible در اواخر اردیبهشت ماه منتشر شد و ماه بعد استودیو بازی‌سازی آمازون دو عدد از حالت‌های بازی Crucible را حذف کرد. این بازی در ماه تیر طی یک اقدام عجیب به حالت بتای خصوصی بازگشت تا بتواند بازخوردهای کاربران را روی بازی اعمال و تجربه‌ی بهتری را در اختیار آن‌ها قرار دهد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده