نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹

مایکل پکتر: فروش بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 به ۴۰ میلیون نسخه می‌رسد

مایکل پکتر، تحلیل‌گر معروف صنعت بازی معتقد است که تعداد بازیکن‌ها و فروش بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 بیشتر از نسخه اول آن خواهد بود.

اطلاعات زیادی درباره دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild وجود ندارد. سال گذشته بود که یک تیزر معرفی کوتاه از این بازی نمایش داده شد که در آن شاهد مواجهه «لینک» و «زلدا» با «گانوندورف» بودیم. به جز همین ویدیوی کوتاه، نه چیزی از گیم‌پلی بازی دیدیم و نه اطلاعاتی درباره آن منتشر شد. با این حال، مایکل پکتر، تحلیل‌گر صنعت بازی از موسسه Wedbush معتقد است که نینتندو برای فروش این بازی هیچ مشکلی نخواهد داشت و به راحتی، میلیون‌ها نسخه از آن را به فروش می‌رساند.

وبسایت GamingBolt از پکتر پرسید که آیا بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 می‌تواند از نظر کسب امتیاز و همچنین میزان فروش، به موفقیت بازی قبلی دست پیدا کند؛ مخصوصا که بازی اول از زمان عرضه‌اش تا به امروز بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. پکتر در پاسخ به این سوال گفت: «من فکر می‌کنم که این بازی بیشتر می‌فروشد. بازی‌هایی که افراد به خاطر آنها اقدام به خرید کنسول‌های نینتندو می‌کنند Zelda و Mario Kart و Smash Bros هستند. تا زمانی که بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 منتشر شود، چند کنسول سوییچ فروخته شده است؟ ۷۵ میلیون دستگاه؟ نینتندو به راحتی می‌تواند ۲۵ میلیون نسخه از بازی بعدی خود را بفروشد؛ احتمالا برای فروش ۳۵ میلیون نیز مشکلی ندارد؛ حتی آنها به ۴۰ میلیون نسخه هم خواهند رسید.»

دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

اگرچه این اعداد بسیار شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسند، اما همان‌طور که پکتر اشاره می‌کند، بازی‌های نینتندو از کیفیت بالایی برخوردار هستند. او در ادامه صحبت‌های خود گفت: «این بازی‌ها واقعا عالی هستند. Zelda بهترین بازی نینتندو است. من طرفدار بازی‌های Smash نیستم، اما Mario Kart و Zelda فوق‌العاده‌اند.» او همچنین درباره اینکه چرا نینتندو از سال ۲۰۱۴ بازی جدیدی از مجموعه Mario Kart منتشر نکرده گفت: «آنها می‌خواهند تعداد صاحبان کنسول سوییچ افزایش پیدا کند و سپس با فروش Mario Kart جدید به آنها، رکورد تازه‌ای را به ثبت برسانند.»

به‌نظر می‌رسد که طرفداران مجموعه زلدا باید زمانی نسبتا طولانی را برای عرضه بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild 2 منتظر بمانند. نینتندو اخیرا در گزارش مالی سال گذشته خود به فهرست بازی‌هایش تا ماه مارس ۲۰۲۱ میلادی اشاره کرد که در آن خبری از Breath of the Wild 2 نبود. ماه گذشته هم ایجی آئونوما، تهیه‌کننده این بازی اعلام کرده بود که اگرچه تیم سازنده به‌سختی مشغول کار روی شماره دوم هستند، باید مدت طولانی‌تری را برای ارائه اطلاعات بیشتر از این بازی صبر کنیم. نینتندو در حال حاضر تمرکز خود را روی انتشار بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity در ماه آینده گذاشته است. این بازی که برای کنسول سوییچ منتشر می‌شود، یک هک اند اسلش است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی مجموعه زلدا از جمله «لینک»، «زلدا» و نسخه‌ای جوان‌تر از شخصیت «ایمپا» خواهیم بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده