نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

جان دیوید واشنگتن به جمع بازیگران فیلم جدید دیوید او. راسل پیوست

جان دیوید واشنگتن پس از توافق با استودیو نیو رجنسی به جمع بازیگران فیلم جدید دیوید او. راسل اضافه شده که ظاهرا او درواقع جانشین مایکل بی جردن در این پروژه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم جدید دیوید او. راسل اضافه شده است. جان دیوید واشنگتن، بازیگر فیلم BlacKkKlansman (بلک‌کلنزمن)، جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با استودیو نیو رجنسی به این پروژه اضافه شده است که پیش از این شاهد تایید حضور کریستین بیل و مارگو رابی بودیم. همچنین در ابتدا قرار بود مایکل بی جردن در این فیلم نیز حضور داشته باشد که ظاهرا به دلایلی نامشخص پروژه را ترک کرده و واشنگتن درواقع جانشین جردن در فیلم جدید راسل شده است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم بدون نام از ماه ژانویه ۲۰۲۱ (دی یا بهمن امسال) در لس آنجلس آغاز شود.

دیوید او راسل

پیش از این قرار بود مراحل تولید این فیلم از بهار امسال آغاز شود که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث عقب افتادن آن تا اوایل سال ۲۰۲۱ شد. راسل وظیفه کارگردانی این فیلم که گفته می‌شود Amsterdam (آمستردام) نام تولیدی آن است و شاید نام نهایی پروژه نیز شود، را بر عهده دارد که او قرار است این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای که خودش نوشته، کارگردانی کند. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست. این فیلم براساس توافق چند جانبه نیو رجنسی با استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی تولید و منتشر خواهد شد که در حال حاضر تاریخ اکرانی برای آن اعلام نشده است.

متیو بادمن که پیش از این با راسل در فیلم American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی) و فیلم Joy (جوی) همکاری کرده بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. راسل پیش از این ۵ بار و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Fighter (مشت‌زن)، فیلم Silver Linings Playbook (دفترچه امیدبخش) و فیلم American Hustle، نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود و او از زمان کارگردانی فیلم Joy در سال ۲۰۱۵، وظیفه کارگردانی هیچ فیلمی را بر عهده نداشته است. واشنگتن این روزها بیشتر برای بازی در فیلم Tenet (تنت) به کارگردانی کریستوفر نولان شناخته می‌شود و از کارهای بعدی وی می‌توان به فیلم Born to Be Murdered و فیلم Malcolm and Marie (مالکوم و ماری) اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده