// شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹

تاریخ انتشار عرضه The Outer Worlds روی استیم مشخص شد

حساب کاربری توییتر The Outer Worlds اعلام کرده که کاربران کامپیوتر در تاریخ دو آبان ماه می‌توانند این بازی را ازطریق استیم تجربه کنند.

استودیو آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) به‌واسطه‌ی توسعه The Outer Worlds توانست یک بازی نقش‌آفرینی هرچند کوتاه، اما با کیفیت و ارزش تکرار بالا را در اختیار کاربران قرار دهد. در زمان عرضه، اعلام شد که نسخه کامپیوتر این بازی به مدت یک سال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. البته اشاره کنم که کاربران سرویس Xbox Game Pass هم می‌توانستند بازی را در روز عرضه روی کامپیوتر تجربه کنند.

تقریبا یک سال از عرضه The Outer Worlds می‌گذرد و پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره تاریخ انتشار نسخه استیم بازی هم اعلام شد. حساب کاربری توییتر The Outer Worlds اعلام کرده که کاربران استیم در تاریخ دو آبان ماه (۲۳ اکتبر) می‌توانند The Outer Worlds را خریداری و تجربه کنند. 

The Outer Worlds روایت‌گر داستان شخصی است که به همراه اعضای سفینه فضایی خود به نقاط مختلفی سفر می‌کند تا جهان را از دست انسان‌ها و سازمان‌های حریص نجاد دهد. دراین‌میان با کاراکترهایی روبه‌رو می‌شوید که هرکدام شخصیت‌پردازی و داستان مخصوص‌به خود را دارند. یکی از ویژگی‌های اصلی The Outer Worlds، تصمیمات شما و تاثیر آن روی داستان است. ازاین‌رو روش‌های مختلفی برای به پایان رساندن بازی وجود دارد. 

در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده به مناسب اعلام تاریخ انتشار نسخه استیم بازی را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات

بازی The Outer Worlds توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

استودیو آبسیدین اینترتینمنت با ساخت The Outer Worlds به سازنده‌های بازی‌های نقش‌آفرینی نشان داده است که با محتوای کم هم می‌توان یک بازی شدیدا سرگرم کننده و ارزشمند را توسعه داد. بااینکه این بازی در بخش‌هایی نظیر مکانیسم‌های مبارزه‌ای دشمنان مشکلاتی را در خود جای داده است، اما داستان‌سرایی، شخصیت‌های بازی، محیط‌ها و جلوه‌های بصری به‌گونه‌ای نوشته و طراحی شده‌اند که می‌توانید از ثانیه‌به‌ثانیه بازی لذت ببرید و یک تجربه فراموش نشدنی را کسب کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده