// شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

کراس پلی Mortal Kombat 11 تنها در اختیار کاربران پلی استیشن و ایکس باکس قرار می‌گیرد

در بخش پشتیبانی بازی Mortal Kombat اعلام شده پس از عرضه نسخه آلتیمیت ادیشن، تنها کاربران نسل هشتم و نهم پلی استیشن و ایکس باکس قادر به استفاده از کراس پلی هستند.

چندی پیش بود که تریلر رسمی کاراکترهای کامبت پک دو بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد. در جریان این تریلر ملینا، رین و جان رمبو بودیم که به‌عنوان اولین کاراکترهای کامبت پک دوم بازی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. همچنین نسخه آلتیمیت ادیشن بازی هم معرفی شد. دراین‌میان، اخبار جدیدی هم منتشر شده که آنطور که باید و شاید خوشایند نیست.

در بخش پشتیبانی وبسایت مورتال کامبت اعلام شده که با عرضه آلتیمیت ادیشن و کامبت پک ۲ در تاریخ ۲۷ آبان ماه (۱۷ نوامبر)، تنها کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | اس قادر به تجربه‌ی بازی به‌صورت کراس پلی و درکنار یکدیگر خواهند بود.

نسخه اصلی بازی فاقد کراس پلی بود و پس از عرضه آلتیمیت ادیشن، همچنان کاربران نینتندو سوییچ، کامپیوتر و گوگل استیدیا قادر به تجربه‌ی بازی با سایر کاربران نخواهند بود. اضافه شدن کراس پلی به بازی قطعا خبر خوبی است، اما استفاده از آن بدین شکل، قطعا کاربران پلتفرم‌های ذکر شده را ناامید می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده