نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

جیمی فاکس برای بازی در نقش الکترو در فیلم Spider-Man 3 باز خواهد گشت

در یک خبر غافلگیر کننده متوجه شدیم که جیمی فاکس قرار است دوباره نقش شرور و منفی الکترو را در فیلم Spider-Man 3 بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت شرور و منفی فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن 3) مشخص شده است، اما نه انتظار این شخصیت و نه انتظار بازیگر آن را دارید. جیمی فاکس که پیش از این فیلم The Amazing Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲) با بازی اندرو گارفیلد نقش شخصیت شرور و منفی الکترو را بر عهده داشته بود، برای بازی دوباره در این نقش قرار است در دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) بازگردد. البته او اینبار قرار است این نقش را در دنیای سینمایی مارول بازی کند و هنوز مشخص نیست که آیا ارتباطی با قسمت دوم فیلم The Amazing Spider-Man خواهد داشت یا خیر.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Spider-Man 3 در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود. فیلم The Amazing Spider-Man 2 در سال ۲۰۱۴ اکران و موفق شد بیش از ۷۰۸.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن ساخت فیلم‌های اسپایدرمن دوباره و اینبار توسط مارول استودیو ریبوت شد و از آن زمان شاهد حضور شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول هستیم و در مقابل سونی نیز دنیایی براساس شخصیت‌های شرور و منفی اسپایدرمن خلق و ایجاد کرده است. 

Spider-Man: Far from Home

در حال حاضر می‌دانیم که تام هالند در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی، زندیا در نقش میشل جونز (MJ)، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، جی. کی. سیمونز در نقش جیمز جونا جیمسون و تونی ریوولوری در نقش فلش تامپسون، در قسمت سوم فیلم Spider-Man باز خواهند گشت. همچنین جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، برای کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز برای نوشتن فیلمنامه در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

قسمت سوم فیلم Spider-Man برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده