// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۴

اسکار آیزاک در فیلم Francis and The Godfather نقش فرانسیس فورد کاپولا را بازی می‌کند

بری لوینسون اعلام کرد که به‌زودی پروسه‌ی ساخت فیلم Francis and The Godfather با بازی جیک جیلنهال و اسکار آیزاک را کلید می‌زند؛ فیلمی راجع یک فیلم‌ساز افسانه‌ای و یک فیلم افسانه‌ای.

نخستین فیلم مهم فرانسیس فورد کاپولا که جهان سینما هرگز آن را فراموش نخواهد کرد، داستان ساخت هیجان‌انگیزی دارد. به همین خاطر فیلم Francis and The Godfather می‌خواهد داستان خلق «پدرخوانده» توسط این کارگردان بزرگ را روایت کند و برای انجام این کار سراغ بازیگران خاصی رفته است. در فیلم Francis and The Godfather اسکار آیزاک نقش خود فرانسیس فورد کاپولا را بازی می‌کند و جیک جیلنهال تبدیل به رابرت ایوانز می‌شود. رابرت ایوانز، رئیس وقت استودیو پارامونت بود؛ استودیویی که بودجه‌ی فیلم The Godfather کاپولا را تأمین کرد.

اندرو فاروت مدت‌ها قبل فیلم‌نامه‌ی Francis and The Godfather را نوشت و سپس باید به تلخی رفتن آن به فهرست سیاه هالیوود را می‌پذیرفت. ولی پس از آن که این نویسنده با همکاری بری لوینسون فیلم‌نامه را بازنویسی کرد، بالاخره اثر مورد بحث توانست چراغ سبز ساخت را از استودیو دریافت کند.

کاپولا در زمان ساخت فیلم پدرخوانده فقط ۳۱ سال سن داشت و رابرت ایوانز با پذیرش انتخاب بازیگرانی مثل آل پاچینو و مارلون براندو که در آن زمان به ترتیب ناشناخته و نسبتا کهنه‌شده به حساب می‌آمدند، ریسک بزرگی کرد. بری لوینسون می‌گوید: «فیلم The Godfather از دل دیوانگی متولد شد و با اینکه همه‌ی احتمالات خبر از شکست آن می‌دادند، تبدیل به یک اثر کلاسیک شد». شخص فرانسیس فورد کاپولا هم برای اعلام رضایت خود از ساخته شدن این فیلم نوشت: «هر فیلمی که بری لوینسون در رابطه با هر موضوعی بسازد، جذاب و ارزشمند است».


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده