نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵

سازنده Until Dawn مشغول ساخت یک بازی جدید است

استودیو سوپرمسیو گیمز، سازنده بازی‌های The Dark Pictures و Until Dawn مشغول توسعه یک پروژه جدید با «مبارزات Real-time متنوع و جذاب» است.

بااینکه بازی Until Dawn استودیوی سازنده خود یعنی Supermassive Games را به شهرت جهانی رساند، این شرکت رزومه کامل و قابل توجهی دارد. آن‌ها در حال حاضر در میانه‌ی راه توسعه مجموعه بازی‌های اپیزودیک The Dark Pictures Anthology قرار دارند که باندای نامکو (Bandai Namco) نیز انتشار آن را برعهده دارد. اولین بازی که از این سری ساخته شد بازی Man of Medan بود که توانست توجه مثبت بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت درحال کار روی یک پروژه جدید و خلاقانه‌ است که می‌تواند با آثار قبلی آن‌ها تفاوت قابل توجهی داشته باشد.

سوپرمسیو گیمز ازطریق صفحه‌ی کاری سایت رسمی خود یک آگهی استخدام جدید را منتشر کرده که در قسمت‌های مختلفی از تیم توسعه‌دهندگان یک پروژه جدید نیرو جذب می‌کند. این بازی که هنوز معرفی نشده و حتی نامی برای آن انتخاب نشده است، طبق توضیحات این صفحه، «مبارزات متنوع و جذاب را در زمان واقعی (Real-time) ارائه خواهد کرد.» ضمن اینکه در قسمت‌های دیگری از متن توضیحات سایت، به مبارزات تن به تن، از استفاده از سلاح‌ها و درگیری‌های متنوع اشاره می‌شود.

بازی های استودیوی Supermassive Games

در بخش شرایط متقاضیان، به لزوم تجربه کاری در حوزه طراحی حراکات مبارزه‌ای و هوش مصنوعی مرتبط با قوانین این زمینه تأکید شده است. ضمن اینکه ظاهراً این بازی یک عنوان مولتی‌پلتفرم بوده و برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی طراحی خواهد شد. این استودیو اوایل امسال خبر آغاز همکاری خود با پلتفرم استریمینگ گوگل استیدیا را عمومی کرد؛ بنابراین امکان همکاری با گوگل نیز وجود دارد؛ هرچند هنوز چیزی مشخص نشده است.

این بازی در هر سبک و استایلی که ساخته شود با آثار قبلی سوپر مسیو گیمز به‌ویژه The Dark Pictures تفاوت زیادی خواهد داشت. این مجموعه در سبک ماجراجویی و برپایه انتخاب تعاملی با بازیکنان ساخته شده است. در هر حال، باید تا زمان انتشار اطلاعات تکمیلی منتظر ماند. بازی بعدی این استودیو The Dark Pictures Anthology: Little Hope است که برای ۳۰ اکتبر (۹ آبان) برنامه‌ریزی شده است. این بازی نیز برای پلی ‌استیشن 4، پی سی و ایکس ‌باکس وان راهی بازار می‌شود.

براساس اعلام توسعه‌دهندگان این بازی شما برای اجرای این بازی در حداقل کیفیت گرافیکی نیازمند یک پردازنده Intel Core i5-3470 یا AMD FX-8350، هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و انویدیا GeForce GTX 750Ti یا AMD Radeon HD 8570 هستید. همچنین در هر حالت نیاز به دایرکت ایکس نسخه ۱۲ و ۸۰ گیگابایت فضای خالی دارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده