// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۱

رویداد دیجیتالی مخصوص بازی های رومیزی استیم معرفی شد

استیم به‌تازی اعلام کرده در تاریخ ۳۰ مهر ماه رویداد دیجیتالی خود با محوریت بازی‌های رومیزی از جمله Gloomhaven و Plague Inc: Evolved را برگزار خواهد کرد.

در گذشته اعلام شده بود که رویداد دیجیتالی مخصوص بازی های رومیزی استیم در ماه اکتبر برگزار می‌شود و به‌تازگی، تاریخ دقیق این رویداد اعلام شده است. در جریان رویداد دیجیتالی مخصوص بازی های رومیزی استیم شاهد دموهایی از بازی‌های رومیزی فروشگاه استیم خواهیم بود. همچنین نگاه عمیق‌تری هم به بعضی از بازی‌های عرضه شده خواهیم داشت. 

رویداد دیجیتالی مخصوص بازی های رومیزی استیم در تاریخ ۳۰ مهر ماه (۲۱ اکتبر) برگزار می‌شود و شامل پنل‌ها و بازی‌های مختلفی است. همچنین اعلام شده که این رویداد تا تاریخ پنج آبان ماه (۲۶ اکتبر) هم ادامه پیدا خواهد کرد. تابدین لحظه، استیم اطلاعات خاصی را از این رویداد منتشر نکرده است، اما می‌دانیم که شاهد نمایش‌هایی از Gloomhaven خواهیم بود. توضیحات سازنده برای این بازی که هم‌اکنون در حالت دسترسی زودهنگام است، می‌تواند جالب باشد.

در ادامه شاهد پنل‌هایی از دو بازی Plague Inc: Evolved و Othercide هم خواهیم بود. دراین‌میان کاربران علاقه‌مند به بازی‌هایی با محوریت Cthulhu هم می‌توانند منتظر پنل مخصوص‌به بازی‌های Cthulhu باشند. در انتها به‌نظر می‌رسد بعضی از بازی‌های این رویداد هم با تخفیفی ویژه ارائه خواهند شد تا کاربران بتوانند بازی‌های مورد علاقه خود را با کمترین قیمت خریداری کنند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده