نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از قابلیت ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند

در حالیکه هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی مورد انتظار Ratchet & Clank: Rift Apart اعلام نشده، اما اطلاعات جدید حاکی از وجود مکانیزم گیم‌پلی جدید و ویژگی گرافیکی ری تریسینگ برای این بازی است.

اگر مراسم سونی را تماشا کرده باشید، احتمالا شما هم هم‌عقیده هستید که یکی از بهترین نمایش‌هایی که توانست قدرت واقعی کنسول پلی استیشن 5 را به‌خوبی نمایش دهد، جدیدترین ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) یعنی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart بود. نمایش این بازی به‌گفته بسیاری از مردم، قدرت سخت‌افزاری و به‌خصوص سرعت بالای حافظه SSD موجود در پلی استیشن 5 را به بهترین شکل به همگان ثابت کرد. اثری که قرار است که قرار است باتوجه به‌گفته‌های تیم سازنده روی نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا شود.

حال اما در در حالیکه هنوز تاریخ دقیق و رسمی انتشار بازی Ratchet & Clank: Rift Apart اعلام نشده است، اما ساعاتی پیش اطلاعات جدیدی از مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی و همچنین وجود قابلیت ری بریسینگ در بازی منتشر شد. بنابر اطلاعات در دسترس دستپخت جدید اینسامنیاک گیمز قرار است از قابلیت گرافیکی ری تریسینگ نیز بهره‌مند شود که باعث می‌شود نورهای محیط بهبود چشمگیری نسبت به گذشته داشته باشند. البته باید توجه داشته باشید که پیش‌از این نیز تایید شده بود که بازی از رزولوشن 4K و تکنولوژی HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

درخصوص سیستم گیم‌پلی بازی نیز با اینکه اطلاعات و جزییات زیادی ارایه نشده است، اما بنابر گفته‌‌های تیم سازنده قرار است با مکانیزم‌های کاملا جدیدی روبه‌رو شویم. باید منتظر ماند و دید در این خصوص چه زمانی تیم سازنده اطلاعات بیشتری را در اختیار علاقه‌مندان خود قرار می‌دهد.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، قرار است در تاریخ نامشخصی به‌صورت انحصاری برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 روانه بازار شود.

به‌نظر شما باتوجه به نمایش‌های بازی، آیا Ratchet & Clank: Rift Apart می‌تواند به یکی از بازی‌های تأثیرگذار و مهم در نسل آینده تبدیل شود یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده