// پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

تهیه کننده NieR: Automata معرفی‌ هایی را به مناسبت ۱۰ سالگی این مجموعه درنظر گرفته است

یوسوکه سایتو، تهیه کننده NieR: Automata، در شماره جدید مجله فامیتسو اعلام کرده که بازی جدیدی به مناسبت ۱۰ سالگی مجموعه NieR معرفی می‌شود. 

Nier جزو آن دسته از بازی‌هایی بود که نتوانست آنطور که باید و شاید، تجربه‌ی خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه و زمانی‌که NieR: Automata عرضه شد، اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر NieR: Automata توانست به موفقیت زیادی دست پیدا کند، زیرا پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) محصولی را ساخته بود که برای فهمیدن داستان آن باید سه‌بار آن را کامل می‌کردید. به‌عبارتی داستان بازی دارای سه‌ فاز مختلف بود که با هر بار تمام کردن، وارد فاز بعدی می‌شدید.

سال ۲۰۲۰، دهمین سالگرد عرضه NieR به‌حساب می‌آید و چندی پیش هم یوکو تارو و اسکوئر انیکس نشان تجاری NieR را در ژاپن به‌ثبت رساندند. طبق جدیدترین اخبار بازی، مجله فامیتسو در جدیدترین شماره خود با یوسوکه سایتو، تهیه کننده NieR: Automata گفت‌وگویی را انجام داده است. در این مصاحبه به دهمین سالگرد مجموعه اشاره شده است و وی اعلام کرده که اسکوئر انیکس به‌مناسبت دهمین سالگرد Nier، یک بازی جدید را معرفی می‌کند.

باتوجه‌به ثبت شدن نشان تجاری NieR، احتمال می‌رود شاهد معرفی نسخه بازسازی شده یا ریمستر شده NieR باشیم. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اسکوئر انیکس چه بازی را برای کاربران درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده