نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

لوگو PS5 در اینستاگرام به محبوب‌ترین تصویر منتشر شده یک شرکت بازی‌سازی تبدیل شد

تنها پس از گذشت چند روز از رونمایی لوگوی کنسول نسل بعدی سونی، لوگوی پلی استیشن 5 به محبوب‌ترین تصویر منتشر شده توسط یک شرکت بازی‌سازی تبدیل شد.

بالاخره سالی که بسیاری از گیمرها منتظر آن بودند، فرا رسید؛ سالی که قرار است به‌صورت رسمی وارد نسل نهم کنسول‌های خانگی شویم و دستپخت جدید دو غول و رقیب سنتی این صنعت یعنی سونی و مایکروسافت را تجربه کنیم. علی‌رغم اینکه مشخصات سخت‌افزاری این دو کنسول مدت‌ها است که معلوم شده است، اما همگان منتظر رونمایی از ظاهر و اعلام جزییاتی از قبیل قیمت آنها بودند. تا اینکه مدتی پیش مایکروسافت طی مراسم The Game Awards 2019 از ظاهر قدرتمندترین کنسول خود به‌نام Xbox Series X رونمایی کرد. پس از آن بسیاری از تحلیلگران و اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی رویداد CES 2020 را بهترین و محتمل‌ترین زمان برای سونی و نمایش پلی استیشن 5 می‌دانستند، اما سونی تنها به انتشار لوگوی رسمی کنسول خود اکتفا کرده و نمایش آن را به زمانی دیگر موکول کرد.

حال در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، تنها پس از گذشت دو روز از رویداد CES 2020، لوگوی پلی استیشن 5 توانست لقب محبوب‌ترین تصویر منتشر شده توسط یک شرکت بازی‌سازی را در اینستاگرام به‌خود اختصاص دهد. طبق آمار منتشر شده لوگوی کنسول آینده سونی پنج میلیون لایک و ۱۳۶ هزار کامنت در شبکه اجتماعی اینستاگرام دریافت کرده است. جالب است بدانید تا پیش از این، رکورد متعلق به تصویر کراس‌ اور بازی Fortnite و Avengers با ۲.۷ میلیون لایک در اینستاگرام بود.

باید توجه داشته باشید که زمانی که مایکروسافت تصویر کنسول آینده خود را منتشر کرد تنها توانست ۱.۸ میلیون لایک دریافت کند که در مقایسه با رقیب خود، میزان به‌مراتب پایین‌تری است. شاید بتوان از این آمار و ارقام نتیجه گرفت که گیمرها بیش از ایکس باکس سری ایکس منتظر کنسول پلی استیشن 5 سونی هستند.

به‌نظر شما برنده جنگ کنسولی در نسل آینده مایکروسافت خواهد بود یا در ادامه مسیر نسل هشتم، سونی باز هم می‌تواند رقیب خود را کنار زده و یکه‌تاز کنسول‌های خانگی شود؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده