// پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تعداد بازیکنان Sea of Thieves از ۱۰ میلیون نفر عبور کرد

استودیو Rare، سازنده‌ی بازی Sea of Thieves اعلام کرده است که تعداد بازیکنان این بازی در مجموع از ۱۰ میلیون نفر فراتر رفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گفته‌های استودیو ریر (Rare)، پس از تقریبا دو سال از انتشار بازی Sea of Thieves، تعداد بازیکنان این اثر در مجموع از ۱۰ میلیون نفر فراتر رفته است و به این ترتیب، رکورد جدیدی به نام این بازی فانتزی و جذاب به‌ ثبت رسیده است. به‌طور دقیق‌تر این آمار به معنی تعداد بازیکنانی است که از زمان انتشار بازی، در نسخه‌های پی سی و ایکس باکس وان بازی را تجربه کرده‌اند. همچنین کسانی نیز که بازی را به‌واسطه‌ی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس به رایگان تجربه کرده‌اند جزو این آمار هستند. باتوجه به این‌که بازی Sea of Thieves از همان بدو انتشار در سرویس Xbox Game Pass قرار گرفت، تعداد زیادی از افراد از این طریق بازی را تجربه کرده‌اند. در زیر می‌توانید بخش‌هایی از صحبت‌های استودیو Rare را به‌مناسبت رسیدن به این رکورد مطالعه کنید:

جامعه‌ی بازیکنان Sea of Thieves برای تمام کسانی که در استودیو ریر مشغول به‌کار هستند، تداعی‌کننده‌ی یک جامعه گیمر کامل و خوب است. این جامعه از بیش از ۸۰ کشور تشکیل شده است که بازی را روی پلتفرم‌های مختلف تجربه کرده‌اند و داستان‌های بسیاری را در این بازی محبوب خلق کرده‌اند. دیدن این داستان‌ها که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شوند، باعث تقویت روحیه تیم توسعه بازی می‌شود. باید در یک کلام بگوییم که از تک‌تک کسانی که این بازی را تجربه کرده‌اند، تشکر می‌کنیم.

sea of thieves

اگرچه این بازی در ابتدای انتشار، طول کشید تا جای خود را در دل گیمرها پیدا کند، اما استودیو Rare با ساخت و انتشار محتواهای بیشتر و جدید برای آن، سعی در تقویت و گسترش آن داشت و موفق نیز شد و این امر باعث گسترش روزافزون بازیکنان این اثر و گذران ساعت‌ها وقت در آن شد. جدیدترین آپدیت بازی نیز قرار است هفته‌ی آینده در تاریخ ۱۵ ماه ژانویه (۲۵ دی ماه) منتشر شود که Legends of the Seas نام دارد و به‌صورت رایگان برای تمامی بازیکنان در دسترس خواهد بود. همچنین اگر در بازه‌ی زمانی ۱۵ تا ۲۲ ماه ژانویه (۲۵ دی ماه تا دوم بهمن ماه) وارد بازی شوید، می‌توانید به‌مناسبت ۱۰ میلیونی شدن کاربران بازی، یک Custom Sail و یک Emote رایگان با این مضمون دریافت کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده