// پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Hell Darkness تا JetNado

این هفته از بازی آفلاین و جذاب Sticklings Deluxe گرفته تا دو بازی Hell’s Kitchen: Match and Design و RealmHacker را برای اندروید و iOS داریم.

با آغاز سال نو میلادی و تعطیلات قبل و بعد از آن، بازی‌های موبایل خاصی روی فروشگاه‌های اندروید و iOS در دسترس قرار نگرفت. بااین‌حال در هفته سوم دی ماه شاهد عرضه شدن بازی‌های متنوعی بودیم. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌ آفرینی هستید، بازی آیفون Hell Darkness می‌تواند تجربه‌ی متفاوت جذابی را برای شما رقم بزند. این در حالی است که کاربران اندروید و آیفون هم می‌توانند بازی Sticklings Deluxe را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های عرضه شده در هفته دوم دی ماه خواهیم داشت. 

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Boom Tank Showdown

Boom Tank Showdown

Boom Tank Showdown یک بازی کاملا آنلاین سه‌به‌سه است که بازیکنان می‌توانند به‌صورت انفرادی یا درکنار دوستان خود تیم‌های سه‌نفره را تشکیل دهند و به مبارزه با سایر بازیکنان بازی بپردازند. در اینجا بازیکن هدایت تانک‌هایی با طراحی‌های فانتزی را برعهده می‌گیرد که هرکدام از آن‌ها قدرت مخصوص‌به خود را دارند.

دانلود بازی Boom Tank Showdown

Cluck Night

Cluck Night

در جریان بازی Cluck Night، بازیکن در مزرعه‌ای قرار می‌گیرد که مورد حمله بیگانگان قرار گرفته است. بازیکن می‌تواند در نقش یک مرغ یا یک انسان ظاهر شود و داستان را پیش ببرد. تیم سازنده برای متفاوت جلوه دادن محصول خود، از المان‌های ترسناک در بازی خود استفاده کرده است.

دانلود بازی Cluck Night

Faily Brakes 2 Flatout

Faily Brakes 2 Flatout

اگر علاقه‌مند به بازی‌های ریسینگ آرکید هستید، Faily Brakes 2 Flatout گزینه‌ی مناسبی است. در این بازی ترمز ماشین شما کار نمی‌کند و به مرور زمان، سرعت اتومبیل از کنترل شما خارج می‌شود. ازاین‌رو وظیفه دارید تا آن را به‌درستی هدایت کنید و با سایر اتومبیل‌ها برخوردی نداشته باشید.

دانلود بازی Faily Brakes 2 Flatout

Hell Darkness

Hell Darkness

Hell Darkness، یک بازی اکشن نقش‌آفرینی کلاسیک است که بازیکنان را در نقش قهرمانی قرار می‌دهد که باید هیولاها را از بین ببرد. با کشتن هیولاها، طلا کسب می‌کنید و می‌توانید کاراکتر خود را ارتقا دهید تا قدرت رویارویی با باس‌های بازی را داشته باشید.

دانلود بازی Hell Darkness

Sticklings Deluxe

Sticklings Deluxe

دو سال پیش بازی Sticklings روانه بازار شد و توانست مخاطبان را حسابی سرگرم کند. تیم سازنده پس از گذشت دو سال، نسخه دیلاکس بازی را عرضه کرده است که جایگزین نسخه اصلی باشد. در این نسخه شاهد رنگی شدن محیط بازی و اضافه شدن مراحل جدیدی به جهان Sticklings هستیم.

دانلود بازی Sticklings Deluxe

Color Runs

...Color Runs

در جریان بازی موبایل ...Color Runs بازیکنان باید مدام به صفحه‌نمایش ضربه وارد کنند و جسم آبی‌رنگ داخل صفحه را تکان دهند. از طرفی این کار باعث بزرگ شدن جسم آبی و حمله دشمنان به شما می‌شود که باید مراقب ضربات آن‌ها هم باشید.

دانلود بازی ...Color Runs

End of the Universe

End of the Universe

تیم سازنده End of the Universe از المان‌های Shoot ‘em Up درکنار روگ‌لایک برای بازی خود استفاده کرده است. تنها وظیفه شما در End of the Universe این است که زنده بمانید و ازطریق سفینه فضایی خود، دشمنان را از بین ببرید.

دانلود بازی End of the Universe

Escape Box 3D

Escape Box 3D

در بازی Escape Box 3D، در هر مرحله جعبه‌ای برای شما درنظر گرفته شده که در داخل آن آیتم‌های مختلفی قرار داده شده است. در ادامه شما وظیفه دارید که آیتم‌ها را از داخل جعبه خارج کنید.

دانلود بازی Escape Box 3D

Fubar: Just Give’r

Fubar: Just Give’r

در بازی Fubar: Just Give’r بازیکنان هدایت تری و دینر را برعهده می‌گیرند که دو دوست قدیمی هستند. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که شما باید کاراکترهای بازی را مدیریت کنید و آن‌ها را ارتقا دهید. همچنین با ارتقای کسب‌وکار خود و خرید آیتم‌های جدیدتر، می‌توانید بیش‌ازپیش در بازی درآمد داشته باشید.

دانلود بازی Fubar: Just Give’r

Hell’s Kitchen: Match & Design

Hell’s Kitchen: Match & Design

اولیویا در بازی Hell’s Kitchen: Match and Design وظیفه دارد تا یک عمارت قدیمی را به یک آشپزخانه و رستوران مجلل تغییر دهد. ازاین‌رو شما باید در این راه به اولیویا کمک کنید تا جدا از اداره کردن بهترین رستوران، به بهترین آشپز هم تبدیل شود.

دانلود بازی Hell’s Kitchen: Match and Design

Idle Defense: Dark Forest

Idle Defense: Dark Forest

به‌خاطر اشتباه یک جادوگر، طلسم هیولاها از بین رفته است و آن‌ها به سرزمین جادوگرها و انسان‌ها حمله کرده‌اند. بازیکنان در نقش قهرمانی قرار می‌گیرند که در بازی Idle Defense: Dark Forest وظیفه دارد به‌واسطه‌ی جادوهای خود طلسم درست کند و هیولاها را هم از بین ببرد.

دانلود بازی Idle Defense: Dark Forest

JetNado

JetNado

JetNado یکی دیگر از بازی‌های Shoot ‘em Up عرضه شده در هفته دوم دی ماه است. یکی از موارد جالب در این بازی، طراحی‌های بازی است که سازنده از رنگ سیاه و سفید برای نشان دادن موارد خوب و بد در JetNado استفاده کرده است.

دانلود بازی JetNado

Klee: Spacetime Cleaners

Klee: Spacetime Cleaners

در بازی Klee: Spacetime Cleaners، بازیکنان وظیفه دارند که به محیط‌های مختلف سفر و تمامی Energy Coreهای داخل محیط را جمع‌آوری کنند. ازاین‌رو کاربر می‌تواند از هرج‌ومرجی که در اثر نبود انرژی رخ داده است، جلوگیری کند.

دانلود بازی Klee: Spacetime Cleaners

RealmHacker

RealmHacker

RealmHacker بازی است که کاربر را در نقش هکری قرار می‌دهد که می‌تواند در محیط بلوک‌های رنگی متفاوتی را برای پشت سر گذاشتن مراحل بسازد. همچنین می‌توانید ذهن کاراکترهای داخل محیط و هر مرحله را هم هک کنید.

دانلود بازی RealmHacker

Road Drawing 3D

Road Drawing 3D

در جریان بازی Road Drawing 3D بازیکنان باید با کشیدن انگشت خود روی صفحه‌نمایش، مسیر حرکتی توپ داخل بازی را نقاشی کنند. هر مرحله چالش‌های مخصوص‌به خود را دارد و باید حواس خود را در نقاشی کردن جمع کنید، زیرا زمانی‌که انگشت خود را از روی صفحه‌نمایش بردارید، توپ شروع به حرکت می‌کند.

دانلود بازی Road Drawing 3D

SpongePop

SpongePop

SpongePop دارای مکانیسم‌های گیم‌پلی بسیار ساده‌ای که سازنده سعی دارد ازطریق آن کاربر را سرگرم کند. شما در بازی تنها یک هدف دارید و آن هم رنگ کردن اسفنج‌های داخل محیط است. البته اشاره کنم که تمامی اسفنج‌ها باید به یک رنگ باشند.

دانلود بازی SpongePop

The White Door

The White Door

رابرت هیل در یک درمانگاه سلامت ذهن بستری شده است، زیرا دارای بیماری فراموشی است. بازیکنان در زمان‌های مختلف، وارد ذهن و رویای رابرت می‌شوند و وظیفه دارند تا خاطرات ذهن او را بازیابی کنند. ساختار اشاره و کلیک The White Door سبب شده تا بازیکنان تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند.

دانلود بازی The White Door

1% Survival Escape

1% Survival Escape

در جریان بازی Survival Escape 1%، بازیکنان در اتاق‌های خطرناکی قرار می‌گیرند که شامل موانع مختلفی است. ازاین‌رو با حل کردن معمای هر اتاق باید موانع را پشت سر بگذارید تا در انتها از عمارت فرار کنید و زنده بمانید.

دانلود بازی 1% Survival Escape

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده