نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Ozark اعلام شد؛ انتشار اولین تیزر و تصاویر

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه و چند تصویر رسمی، تاریخ انتشار فصل سوم سریال Ozark را تایید و اعلام کرده است.

ماه مهر سال گذشته بود که شبکه نت فلیکس از تمدید سریال Ozark (اوزارک) برای فصل سوم خبر داد، اما تا به امروز شاهد انتشار خبری جدیدی در رابطه با فصل سوم این سریال نبودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل سوم این سریال اعلام شده است. شبکه Netflix با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرد که فصل سوم سریال Ozark در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. تیزر منتشر شده حاوی هیچ تصویر رسمی نیست و در واقع به دنیای تاریک و خطرناک سریال اشاره دارد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل سوم سریال Ozark در ۱۰ قسمت تولید شده که اتفاقات آن ۶ ماه پس از حوادث فصل دوم آغاز می‌شود که کازینو در حال فعالیت است، اما مارتی و وندی در حال جنگیدن برای کنترل کردن سرنوشت خانواده خود هستند. مارتی به‌دنبال حفظ وضعیت موجود است که در طی آن کمک به هلن که متحد آن‌ها است و همچنین عمر ناوارو که رهبر کارتل مواد مخدر است، می‌شود، اما وندی به‌دنبال خروج از وضعیت موجود است. بااین حال، زمانی که برادر وندی به شهر می‌آید، زندگی همه به آشوب کشیده می‌شود. همچنین نتفلیکس اولین تصاویر رسمی فصل سوم سریال Ozark را نیز منتشر کرده که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی سریال هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

جیسون بیتمن، لورا لینی، سوفیا هابلیتس، اسکایلر گریتنر، جولیا گارنر، جوردانا اسپیرو، لیزا امری، تام پلفری، جانت مک‌تیر و جسیکا فرانسیس دوکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Ozark حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، وظیفه ساخت این سریال بر عهده بیل دوبو و مارک ویلیامز بوده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده