نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

تاریخ انتشار بلوری فیلم Last Christmas اعلام شد

شرکت یونیورسال پیکچرز، تاریخ انتشار نسخهٔ خانگی و دیجیتالی فیلم Last Christmas با بازی امیلیا کلارک و هنری گلدینگ را اعلام کرد.

طبق اعلان رسمی بخش سرگرمی‌های خانگی شرکت یونیورسال پیکچرز، تا کمتر از یک ماه دیگر نسخهٔ خانگی و دیجیتالی فیلم Last Christmas (آخرین کریسمس) به‌بازار عرضه خواهد شد. فیلم Last Christmas در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸)، روی پردهٔ سینما رفت و امتیازات متوسطی از منتقدان دریافت کرد و با بودجهٔ ۲۵ میلیون دلاری، فروشی ۱۲۰ میلیون دلاری در گیشه داشت. کارگردانی این فیلم را پال فیگ، کارگردان فیلم A Simple Favor (یک لطف ساده)، فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح)، فیلم Spy (جاسوس)، فیلم The Heat (مخمصه)، فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها)، فیلم Unaccompanied Minors (کودکان بدون همراه)، فیلم I Am David (من دیوید هستم)، بر عهده داشت.

حال در خبری جدید از فیلم درام، کمدی و رمانتیک «آخرین کریسمس»، شرکت یونیورسال پیکچرز اعلام کرد نسخهٔ دیجیتال این فیلم در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱ بهمن ۱۳۹۸) از طریق خرده‌فروشی‌های اینترنتی و سپس در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۰ (۱۵ بهمن ۱۳۹۸)، نسخهٔ بلوری و DVD آن عرضه خواهد شد.

last christmas

نسخهٔ خانگی فیلم «آخرین کریسمس» شامل صحنه‌هایی جدید و همچنین آغاز و پایانِ متفاوتی نسبت به‌نسخهٔ اکران‌شده روی پردهٔ سینما است. برخی صحنه‌های حذف‌شده از نسخهٔ سینمایی در نسخهٔ خانگی گذاشته شده‌اند و پشت‌صحنه و گفتگو با پال فیگ، دیگر محتوای نسخهٔ خانگی است. گفتنی است این فیلم با موسیقی‌ای با همین عنوان که جرج مایکل آن را خوانده بود، روی پرده اکران شد و حال اجرای کامل آهنگ قدیمی «آخرین کریسمس» این خواننده فقید، در نسخهٔ خانگی قرار داده شده است. دیگر محتوای این نسخه به‌شرح زیر است:

  • Director in Vision
  • It’s All So Cold 
  • Try Not to Laugh
  • A Legacy Revealed
  • Pure Golding
  • Emilia Recording Session
  • Love Letter to London
  • Santa and Her Elf
  • Days of Production

در فیلم «آخرین کریسمس»، بازیگرانی چون امیلیا کلارک در نقش کیت، مدیسون اینگلدزبی در نقش کودکی‌های کیت، هنری گلدینگ در نقش تام، میشل یئو در نقش بابانوئل، اما تامپسون در نقش ادلیا، ربکا روت در نقش دکتر ادیس، لیدیا لئونارد در نقش مارتا، لوسی میلر در نقش جوانی‌های مارتا، پتی لوپون در نقش جویس، اینگرید الیور در نقش افسر پلیس و راب دلینی در نقش کارگردان تئاتر حضور داشته و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند؛ خلاصه داستان این فیلم به‌شرح است:

کیت یک زن ناراضی و بداقبال است؛ زنی که به‌صورت سالیانه در یک مغازهٔ کریسمسی در شهر لندن کار می‌کند. او همیشه هر جا که می‌رود، یک سری تصمیمات اشتباه را به‌همراه خود می‌آورد. زمانی‌که شخصیت بسیار دوست‌داشتنی و خوبی به نام تام وارد داستان می‌شود، زندگی کیت تا حد زیادی بهبود می‌یابد و به‌نوعی ازاین‌رو به آن‌رو می‌شود. زمانی‌که تام برای اولین‌بار وارد مغازه کیت می‌شود، می‌تواند از پس تمام موانع و دیوارها، درون واقعی او را ببیند. زمانی‌که لندن در بهترین و شگفت‌انگیزترین زمان خود در طی سال قرار می‌گیرد، به‌نظر می‌رسد که هیچ چیز برای این دو نفر خوب پیش نمی‌رود. اما برخی اوقات، تو باید اجازه بدهی که برف همانجایی که باید، فرود بیاید؛ تو باید به‌ندای قلبت گوش کنی.


منبع Media Play News
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده