نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

سه بازی از مجموعه Oddworld در سال ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد

استودیو‌های Oddworld Inhabitants و Microids، بازی Stranger’s Wrath و دو بازی دیگر از سری Oddworld را در سال ۲۰۲۰ برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند کرد.

سال ۲۰۲۰ احتمالاً یکی از بهترین‌های سال‌ها برای مجموعه Oddworld خواهد بود. علاوه‌بر انتشار احتمالی بازی Oddworld: Soulstorm در سال ۲۰۲۰، مایکرویدز و ادورلد اینهابیتنتز به‌تازگی اعلام کردند که در سال جاری میلادی، سه بازی از سری محبوب Oddworld برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. قبل از انتشار این خبر، اعلام شده بود که بازی Oddworld: Stranger’s Wrath HD در بهمن ماه برای سوییچ عرضه خواهد شد.

در این خبر تأیید شد که بازی Stranger’s Wrath در تاریخ ۳ بهمن برای کنسول دستی نینتندو عرضه خواهد شد و نسخه فیزیکی این بازی نیز به‌همراه چند محتوای اضافی نامشخص در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ در دسترس خواهد بود. در عین‌حال که بازی‌های دوم و سوم هنوز معرفی نشده‌اند، ولی مایکرویدز تأکید کرد که این سه بازی، از نسخه‌های قدیمی Oddworld خواهد بود، پس بازی Soulstorm جزو این سه بازی نخواهد بود و انتشار آن موضوع جدایی است.

ادورلد اینهابیتنتز و مایکروید نسبت به همکاری با یکدیگر و بازی‌هایی که برای نینتندو سوییچ پورت خواهند کرد، دیدگاه مثبتی دارند. شری مک‌کنا، موسس ادورلد اینهابیتنتز اعلام کرد:

مایکرویدز با پشتیبانی از نام تجاری ادورلد سعی دارد تا سرگرمی‌هایی را خلق کند که در زیبایی، همدلی، خلاقیت، نوآوری و ساخت، متعادل خواهند بود. آن‌ها بازی‌های قدیمی و فضای بازی‌های مستقل را درک می‌کنند. این همکاری برای ما بسیار پسندیده است و ما از اینکه آن‌ها را برای ساخت سه بازی قدیمی از سری Oddworld برای نینتندو سوییچ، درکنار خود داریم، بسیار هیجان‌زده هستیم.

در همین‌حال، استفن لانگرد، مدیرعامل مایکرویدز نیز در این‌باره اعلام رضایت کرد. مایکرویدز در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما از همکاری جدید خود با استودیوی ادورلد اینهابیتنتز، برای انتشار این سه بازی قدیمی، بسیار خوشحال هستیم. ما سعی داریم از تمام توان خود استفاده کنیم تا مطمئن شویم این بازی‌های شاهکار به بهترین نحو ساخته شوند و ارزش واقعی خود را کسب کنند. این سه بازی به‌خوبی در فهرست کاری ما جای می‌گیرند، بازی‌های رترو جایگاه بسیار خوبی در دیدگاه ما دارند. این بازی‌ها نظر نسلی از بازیکنان را به خود جلب کرده‌اند و برخی از کارمندان مایکرویدز نیزکه قبل از این در تیم GT Interactive کار می‌کردند، تقریباً ۲۰ سال پیش روی بازی‌های اصلی Oddworld کار می‌کردند.

در حال‌حاضر هیچ اطلاعاتی از دو بازی دیگر منتشر نشده است و باید صبر کنیم تا اطلاعات تکمیلی برای آن‌ها نیز مشخص شوند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده