// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نینتندو دایرکت جدیدی با محوریت Pokemon به‌زودی برگزار می‌شود

نینتندو دایرکت جدیدی با نام Pokemon Direct روز پنجشنبه به مدت تقریبا ۲۰ دقیقه پخش می‌شود و به برنامه سازندگان از بازی پوکمون می‌پردازد.

Pokemon Sword and Shield تقریبا دو ماه پیش عرضه شد و توانست تجربه‌ی خوبی را در اختیار کاربران نینتندو سوییچ و هواداران سری Pokemon قرار دهد. این در حالی است که به‌زودی نینتندو دایرکت جدیدی با محوریت پوکمون برگزار می‌شود تا ببینیم شرکت پوکمون (The Pokemon Company) چه مواردی را برای کاربران درنظر گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری نینتندو آمریکا در توییتر اعلام کرده است که روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه (۹‌ ژانویه) رویداد جدید نینتندو دایرکت با محوریت پوکمون برگزار می‌شود. این رویداد ۲۰ دقیقه‌ای در ساعت ۶ بعد از ظهر به‌وقت ایران در قالب یک لایو استریم پخش می‌شود. باتوجه‌به اخباری که در گذشته حول مجموعه پوکمون منتشر شده بودند، می‌تواند حدس زد که رویداد آینده حول چه موضوعاتی خواهد بود. در سال گذشته شرکت پوکمون دو پادکست به نام‌های Pokemon Home و Pokemon House را معرفی کرد. این در حالی است که دیگر اخبار خاصی حول این موضوع منتشر نشد. 

همچنین شایعات و اخباری به‌گوش می‌رسد که شرکت پوکمون در حال ساخت یک بازی با محوریت Detective Pikachu برای نینتندو سوییچ است. همچنین پنجمین کاراکتر بسته الحاقی Super Smash Bros. Ultimate هم هنوز معرفی نشده است که قرار است تا قبل از پایان ماه فوریه، عرضه شود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم شرکت پوکمون در لایو استریم فردا بعد از ظهر چه مواردی را برای کاربران این مجموعه درنظر گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده