نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

Overwatch 2 احتمالا در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه می‌شود

حساب کاربری پلی‌ استیشن برزیل در توییتر اعلام کرد بازی Overwatch 2 در سال ۲۰۲۰ به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد.

بازی Overwatch 2 در مراسم بلیزکان 2019 معرفی شد و کمی بعد از این معرفی، جف کپلان، کارگردان این بازی اعلام کرد که برای تاریخ این بازی هیچ ایده‌ای ندارد. اما احتمالاً زودتر از آن‌چه که فکر می‌کنیم این بازی منتشر خواهد شد. اخیراً پلی‌استیشن برزیل توییتی درباره مصاحبه‌ای با بلیزارد (Blizzard) پیرامون دنباله بازی اورواچ، منتشر کرده است. در این توییت اعلام شد که بازی Overwatch 2 احتمالاً در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

البته این توییت بعد از چند دقیقه حذف شد، اما قبل از این اتفاق عکسی از این توییت (توسط کاربران رددیت) ثبت شد که در ادامه می‌توانید این عکس را مشاهده کنید. در یک سمت، این احتمال وجود دارد که تاریخ عرضه در سال ۲۰۲۰ هنوز قطعی نشده و به اشتباه توییت شده است.

overwatch 2

تصویری از توییت پلی‌استیشن برزیل درباره بازی Overwatch 2

همچنین احتمالا پلی‌استیشن برزیل تاریخ عرضه بازی Overwatch 2 را به‌صورت رسمی در توییت خود اعلام کرده و این بازی در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. حال اظهار نظر درباره این موضوع امر سختی است، اما کاپلان یادآور شده بود که اطلاعات بیشتر درباره بازی اورواچ 2 در مراسم بلیزکان 2020 منتشر خواهد شد. امکان این وجود دارد که کمی بعد از این مراسم بازی به‌صورت رسمی منتشر شود.

تنها زمان می‌تواند درستی این خبر را اثبات کند. بازی Overwatch 2 در حال‌حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی‌سی و نینتندو سوییچ در دست توسعه قرار دارد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده