نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

FTL: Faster Than Light و Frostpunk به Xbox Game Pass پی سی می‌آیند

FTL: Faster Than Light و Frostpunk به‌عنوان بازی‌های ماه ژانویه سرویس ایکس باکس گیم پس روی پلتفرم پی‌سی در دسترس قرار می‌گیرند.

مایکروسافت بازی‌هایی را که این ماه ازطریق سرویس ایکس باکس گیم پس برای پی‌سی عرضه می‌شوند، معرفی کرد. افرادی که اشتراک این سرویس را روی پی‌سی خریداری کرده‌اند، می‌توانند دو بازی FTL: Faster Than Light و Frostpunk را در ماه جاری میلادی دریافت کنند.

game pass

تصویری از دو بازی Frostpunk و FTL: Faster Than Light در سرویس گیم‌پس

Frostpunk یک بازی شهرسازی در سبک بقا است که بازیکنان را مجبور می‌کند تا در شرایط یک آخرالزمان خشن در فصل زمستان، تصمیمات سختی بگیرند. استودیو 11 بیت (11 Bit Studios) نیز از زمان انتشار، به‌خوبی از این بازی پشتیبانی کرده است، پس اگر تا به‌حال بازی Frostpunk را تجربه نکرده‌اید، قطعاً این بازی می‌تواند نظر شما جلب کند.

در همین‌حال، بازی مستقل FTL: Faster Than Light نیز برای طرفداران بازی‌های سبک استراتژی یا Roguelikes تجربه خوبی را می‌تواند فراهم کند. چندی پیش این بازی به‌صورت رایگان در فرشگاه اپیک گیمز نیز عرضه شده بود. حال مایکروسافت فرصت خوبی را در اختیار دارندگان اشتراک گیم پس قرار داده تا بتوانند این بازی را از طریق این سرویس تجربه کنند.

همچنین مایکروسافت تأیید کرد که فهرستی از بازی‌ها را برای عرضه ازطریق سرویس گیم پس در ایکس‌باکس وان (بازی Frostpunk نیز در این فهرست حضور دارد) تنظیم کرده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده