نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم سامورایی در برلین مشخص شد

تاریخ انتشار فیلم سینمایی سامورایی در برلین ساخته مهدی نادری در شبکه نمایش خانگی مشخص شده است.

فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» به کارگردانی مهدی نادری ساخته شده است. این فیلم ایرانی مدتی پیش در سینماهای کشور اکران شد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ تاریخ انتشار فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» مشخص شده است. فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» از پنجشنبه، ۱۹ دی ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. پیش‌فروش این فیلم ایرانی آغاز شده است. موسسه‌های گلرنگ رسانه و هنر اول وظیفه پخش فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» را برعهده دارند. خلاصه داستان فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» به قرار زیر آمده است.

سه آدم بدبخت و مفلوک که کارشان زنده کردن چک و مسائلی از این دست است، برای یک مورد کاری دربارهٔ سند زمین به برلین می‌روند و…

فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نادری و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفاری ساخته شده است. از بازیگران این فیلم ایرانی می‌توان به حمید فرخ‌‌‌نژاد، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، سامان صفاری، نادر مشایخی، محسن حسینی، احمد سمنار به همراه رنه اشتولز، آزاده اسماعیل‌خانی، گوهر خیراندیش و میترا حجار اشاره کرد. مهدی نادری پیش از این دو فیلم «بدرود بغداد» و «افسانه شکارچیان گرگ» را ساخته است. حمید فرخ‌نژاد، بازیگر فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» سابقه بازی را در فیلم‌هایی مانند «گشت ارشاد»، «گشت ۲» و «خانم یایا» دارد. امیر مهدی ژوله از نویسندگان سینما و تلویزیون است که اخیرا در فیلم‌هایی بازی کرده است.

آیا شما کاربران زومجی تاکنون فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره این فیلم چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده