نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰

شایعه: مدل جدید کنسول Nintendo Switch در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

براساس گزارش DigiTimes، نینتندو فرایند ساخت مدل جدیدی از کنسول سوییچ را تا انتهای سه ماه اول میلادی آغاز می‌کند و قصد دارد تا اواسط تابستان ۲۰۲۰ عرضه کند.

براساس ادعای نشریه‌ی تایوانی و الکترونیکی DigiTimes، شرکت نینتندو فرایند ساخت مدل جدیدی از کنسول نینتندو سوییچ را در انتهای سه ماه اول سال ۲۰۲۰ میلادی شروع می‌کند. در صورتی که این شایعه واقعیت داشته باشد، باید در اواسط سال جاری، انتظار عرضه مدل جدیدی از کنسول‌های سوییچ را داشته باشیم. با وجود اینکه این ادعا، با گزارش اخیر تاکاشی موچیزوکی، خبرنگار حوزه‌ی تکنولوژی از نشریه‌ی وال استریت ژورنال نیز تأیید می‌شود، همه‌ی این پیش‌بینی‌ها هنوز در حد یک شایعه هستند.

این اخبار، باتوجه‌به معرفی کنسول‌های دستی Nintendo Switch Lite و همچنین مدل ارتقاء یافته‌ی کنسول سوییچ با باتری‌های بهتری که به‌تازگی عرضه شده‌اند، کاملاً منطقی به نظر می‌رسند. همچنین باتوجه‌به معرفی کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5، نینتندو نیز احتمالا دست به کار خواهد شد.

اگر این شرکت، تا اواخر پاییز ۲۰۲۰ فرضاً مدل ارتقا یافته‌ی سوییچ را معرفی کند، می‌تواند همگام با بازار سونی و مایکروسافت، بازار فروش جدید خود را ایجاد کند. هرچند، جا دارد مجدداً تأکید کنیم که همه‌ی این پیش‌بینی‌ها در حد حدس و گمان بوده و نمی‌توان روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد.

در حال حاضر، هیچگونه سند موثقی برای اثبات این ادعا وجود ندارد اما وبسایت DigiTimes گزارش می‌کند که کنسول جدید نینتندو، با بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیوم پوشیده شده و پردازنده‌ی مرکزی آن (CPU) در مقایسه با مدل قبلی ارتقاء پیدا کرده است. در حال حاضر، این تنها اطلاعاتی است که در قالب این گزارش ارائه می‌شود. مایکروسافت و سونی کم کم انتشار مشخصات کنسول‌های جدید خود را آغاز کرده‌اند و به نظر می‌رسد که امسال زمان بسیار مناسبی برای رونمایی نینتندو از مدل ارتقاء یافته‌ی کنسول محبوب خود است.

با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید کنسول‌های بازی، روزبه‌روز اخبار هیجان انگیزی از سوی سونی و مایکروسافت منتشر می‌شود. در صورت انتشار تازه‌ترین اطلاعات از کنسول جدید نینتندو، اخبار مربوطه در سریع‌ترین زمان به اطلاع شما کاربران زومجی خواهد رسید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده