نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

تصویر هنری جدید فیلم The Eternals نمای بهتری از یک Celestial را نشان می‌دهد

به‌تازگی نسخه رسمی تصویر هنری فیلم The Eternals که اختصاصی نمایشگاه D23 بود، منتشر شده است که یک Celestial را نشان می‌دهد.

در فیلم The Eternals (اترنالز) قرار است شاهد حضور گروه سلستيال‌ها (Celestials) نیز باشیم که این شخصیت‌ها توسط جک کربی خلق و معرفی شده‌اند. پیش از این در نمایشگاه کامیک کان تصویری هنری از حضور این گروه در این فیلم منتشر شد که ظاهر کلی برخی از آن‌ها قابل مشاهده بود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر هنری جدیدی از فیلم The Eternals منتشر شده که نمای بهتری از یک سلستيال‌ را نشان می‌دهد. به‌تازگی مارول استودیو از طریق برنامه Earth's Mightiest Show تصویر جدیدی از فیلم اترنالز را منتشر کرده که در واقع تصویر هنری اختصاصی نمایشگاه D23 این فیلم است که حال شاهد انتشار نسخه رسمی آن هستیم. در این تصویر یک Celestial به‌خوبی قابل مشاهده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم The Eternals

فیلم The Eternals

در واقع ما پیش از این نیز یک سلستیال مشابه در فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، مشاهده کرده بودیم که بی‌شباهت به تصویر منتشر شده نیست، اما مشخص نیست که این دو شخصیت یک نفر باشند. این سلستیال در فیلم به یک منطقه به‌نام Knowhere تبدیل شده بود که در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) نیز شاهد بازگشت به آن بودیم. گفته می‌شود که اتفاقات فیلم The Eternals حدود ۷ هزار سال قبل از اتفاقات اصلی دنیای سینمایی مارول جریان دارد و در حال حاضر وجود ارتباط بین این دو فیلم هنوز مشخص نیست، اما یک تصویر مقایسه‌ای نیز منتشر شده که تصویر این Celestial با Knowhere مقایسه شده است:

فیلم The Eternals و فیلم Guardians of the Galaxy

فیلم The Eternals برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داردریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده