نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

سواحل شگفت انگیز در هند و گوشواره اش

سواحل زیبای گرمسیری همیشه به خاطر نهرها، ورزش و تفریحات آبی، ماجراجویی، غواصی و پارک‌های تفریحی در بین نسل جوان و بزرگان بسیار محبوب هستند.

سواحل هند و سریلانکا به‌دلیل فعالیتهای ماجراجویی و لحظات آرامش بخش زیادی که دارند، پر از امکانات تفریحی هستند و در بین گردشگران بسیار محبوب اند. الفبای سفر ارائه دهنده بهترین تورهای خارجی و ارزان ترین تورها به هندوستان و گوشواره آن سریلانکا، در این مطلب شما را با بهترین سواحل هند و سریلانکا آشنا می‌کند.

هند، دومین کشور پرجمعیت جهان

هند سرزمینی پر از جنب و جوش و تناقضات شگفت انگیز است که دنیای مدرن و کلاسیک را در آن یکجا خواهید دید. هند از نظر وسعت هفتمین کشور بزرگ جهان و دومین کشور از بابت جمعیت در جهان است. هند دارای یک میراث غنی و ارزشمند حاصل ادیان و فرهنگ‌های مختلف است. برای داشتن فرصت تجربه رویارویی با آرایش روحانی مکان‌های مقدس و در عین حال سواحل غرق در خورشید، پارک‌های ملی باشکوه و حیات وحش شگفت انگیز هندوستان، از تور هند نوروز 99، استفاده کنید.

سواحل مومبای هند

شهر مومبای که قبلا بمبئی نام داشته، شهری بسیار بزرگ و یکی از مهم ترین شهرهای کشور هند است. این شهر هزاررنگ، سرشار از تنوع فرهنگی و مذهبی است. پرنده‌های عجیب و غریب دارد. جمعیت زیاد این شهر از همه ی طبقات اجتماعی کنار هم زندگی می‌کنند. یکی از چیزهایی که بیش از همه توجه گردشگران را جلب می‌کند، سواحل زیبای این شهر است. برج‌های بلند و لوکس، جنگل‌های بارانی انبوه، پوشش گیاهی و جانوری خاص، سواحل زیبا و شگفت انگیز و فرهنگ خاص و متفاوت این کشور، از آن یک مقصد گردشگری بسیار متنوع را به وجود آورده است.

گوا، نگین ساحل غربی هند

گوا یکی از نقاط هندوستان است که جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیار زیبا و شگفت انگیزی را در خود جای داده است، در سفر به گوا علاوه‌بر تفریحات ساحلی، تفریحات مهیج دیگری را نیز می‌توانید تجربه کنید، اما خیلی از افراد از این تفریحات آگاه نیستند. برای آشنایی با سواحل شگفت انگیز گوا با ما همراه باشید.

الفبای تور

سواحل شگفت انگیز گوا

مدت‌های طولانی است که در هند، به‌عنوان بزرگ‌ترین سواحل و مقصدی برای تعطیلات هستند. گوا خط ساحلی غربی، مشرف به دریای عرب است که به‌تازگی توسط گردشگران خارجی کشف شده است. بیش از 60 مایل از خط ساحلی زیبای گوا، مرکز برخی سواحل محبوب در جهان است که هر کدام خود جداگانه جاذبه ای دارند. برای گردشگران تور گوا نوروز 99 که به‌دنبال آرامش هستند، فقط ساحل آگوندا انتخاب خوبی است. این در حالیست که ساحل کالانگوت بیشتر تجاری و شلوغ است. برای کسانی که به‌دنبال جای شیک هستند، مسیر یوگا، چشمه‌های آب گرم، سواحل مندرم، مورجیم و آشوم که ثروتمندان و غربی‌های دنبال کننده مد و شیک در آن هستند، مناسب است. پالولم نیز یکی دیگر از گزینه‌های محبوب و زیبا به شمار می‌رود.

زمانیکه در گوا هستید، حتما از حیات وحش بهاگوان ماهاویر دیدن کنید. این حیات وحش مرکز جنگل‌های انبوه، و حیواناتی چون، میمون، فیل ها، پلنگ، ببر، یوزپلنگ مشکی، همچنین مار هندی معروف کبری و حدود 200 گونه پرنده است. همچنین دیدن جزیره دیوار نیز می‌ارزد، دسترسی این جزیره با عبور از گوا قدیم است. گزینه قابل‌توجه دیگر کلیسایی است که در یکی از روستاهای گوا وجود دارد که دارای بانوی گچی، دکوراسیون تزئین شده با گچ به سبک باروک و محراب است و همچنین نمای بیرونی که دشت‌های ییلاقات آن را فرا گرفته‌اند هوش را از سر آدم می‌برد.

سریلانکا، سیلان قدیم

سریلانکا توسط مارکو پولو به‌عنوان یکی از بهترین جزایر جهان توصیف شده است و دارای تاریخی است که قدمت آن به هزاران سال می‌رسد. اگرچه کوچک است، اما در این کشور تاریخ، طبیعت و زیبایی بسیاری مشاهده شده است. سواحل، جنگل ها، مزارع چای، معابد و دیگر جاذبه‌های گردشگری سریلانکا گردشگران را به خود جذب می‌کند. برای آشنایی با بهترین جاذبه گردشگری در بهترین شهرها و مکان‌های گوشواره هند با ما همراه باشید.

الفبای سفر

تفریحات بی نظیر در سواحل بنتوتا

این شهر ساحلی دارای سواحل باشکوه، هتل‌های مجلل و زیبایی‌های دست نخورده است. یک روز را در آفتاب در ساحل بنتوتا غوطه ور شوید، از لاک پشت Kosgoda دیدن کنید، یا در معبد بودایی Galapatha Raja Maha Vihara آرامش پیدا کنید. بنتوتا یک منطقه داغ توریستی برای گردشگران تور سریلانکا نوروز 99 است، بنابراین می‌توانید در فعالیت‌هایی مانند سوار شدن بر بالگرد و ورزش‌های آبی بی نظیر نیز شرکت کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده