نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

خالق بازی Halo، ویدیوی قدیمی از بازی Halo 2 را در توییتر خود منتشر کرده است

مارکوس لتو، یکی از خالقان مجموعه Halo، ویدیویی قدیمی از بازی Halo 2 در توییتر خود منتشر کرده است، او این ویدیو را در هادر قدیمی خود پیدا کرده است.

مارکوس لتو، رئیس و کارگردان بازی در استودیو وی یک اینتراکتیو (V1 Interactive) و یکی از خالقان دنیای Halo و کاراکتر مستر چیف، غافلگیری جالبی برای طرفداران این مجموعه را منتشر کرده است. ظاهراً لتو تمامی ویدیوهای بخش سینمایی بازی Halo 2 را در هارد قدیمی خود در اتاق زیرشیروانی پیدا کرده است. پس از این اتفاق او تصمیم گرفت تا یکی از آن‌ها را ازطریق توییتر خود به‌اشتراک بگذارد. او در توییت خود نوشت:

من تمام ویدیوهای قدیمی بخش سینمایی بازی Halo 2 را روی یک هارد قدیمی در اتاق زیرشیروانی خود پیدا کرده‌ام. دیدن این ویدیوها در این شرایط اتفاق سرگرم‌کننده‌ای است.

این اتفاق واقعاً جالبی است که می‌توانیم ویدیویی قدیمی و نمادین از مجموعه Halo را ببینیم. حتی اگر نتایج آن به‌دلیل عملکرد گرافیکی پایین و کیفیت صدای آن، کمی گنگ باشد. امیدوار هستیم که لتو اطلاعات بیشتری از این هارد را در فضای مجازی به‌اشتراک بگذارد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

تاکنون دو میلیون نسخه از کالکشن Halo: The Master Chief در استیم به‌فروش رسیده است. بازی Halo: Reach برای اولین‌بار ازطریق این مجموعه منتشر شده است. بخش چندنفره این بازی به‌صورت رایگان دراختیار بازیکنان قرار گرفته است. در عین‌حال بخش‌های Campaign و Firefight به‌صورت جداگانه به‌فروش می‌رسند. استودیوی 343 اینداستریز از استودیوهای دیگری همچون اسپلش دمیج (Splash Damage) و رافیان (Ruffian) برای پورت نسخه پی‌سی همکاری کرده است.

همچنین این استودیو فایل‌های زیادی از بازیکنان در بازی‌های Halo 3، Halo 4 و Halo Reach که شامل نقشه‌ها و انواع بازی‌هایی که بازیکنان خلق کرده‌اند، می‌شود، را به بازی The Master Chief Collection انتقال داده است. انتقال نوع بازی‌ها در تاریخ 21 مرداد و انتقال نقشه‌ها نیز در تاریخ 5 شهریور انجام شد. Halo Infinite، بازی بعدی مجموعه هیلو است که اولین‌بار در مراسم E3 سال ۲۰۱۸ در کنفرانس خبری ایکس‌باکس معرفی شد. همچنین در E3 2019 نیز تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد، اما متاسفانه، هیچ گیم‌پلی از این بازی تاکنون نمایش داده نشده است. این بازی برای انتشار در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پی‌سی و ایکس‌باکس سری ایکس برنامه‌ریزی شده است.

همچنین نسخه بتا این بازی نیز قرار است در ابتدا برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار بگیرد. همچنین طبق گفته‌های استودیوی 343Industries بازیکنان پی‌سی نیز در آینده می‌توانند به نسخه بتا بازی دسترسی داشته باشند. چند ماه پیش نیز خبر جدا شدن تیم لونگو، کارگردان خلاق بازی Halo Infinite از این استودیو منتشر شد. در غیاب او، مری اولسون، به سمت تهیه‌کننده ارشد برای تیم داستانی بازی Infinite ارتقا یافت. پس از گذشت دو ماه از این اتفاق، حال اولسون نیز استودیوی 343 اینداستریز را ترک کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده