نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳

سرور‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare از دسترس کاربران ایران خارج شدند [بروزرسانی: رفع شد]

با تصمیم اکتیویژن و طبق بررسی‌هایی که در زومجی داشتیم، سرور‌های بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است.

بروزرسانی: طبق گزارش‌های دریافتی و بررسی‌های زومجی مشکل اتصال به سرورها رفع شده و بدون نیاز به تغییر آی پی در دسترس هستند

امروزه بازی‌های آنلاین به چنان محبوبیتی رسیده‌اند که خیلی از گیمر‌ها ساعت‌های طولانی را صرف تجربه و پیشرفت در آن‌ها می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، Call of Duty: Modern Warfare، بازی جدید استودیو اینفینیتی وارد بود که بخش چندنفره با‌کیفیتی هم دارد و در بررسی زومجی هم مفصل راجع به آن توضیح داده‌ایم. بااین‌حال خبر بد برای کاربران ایرانی، اینکه بخش چندنفره این بازی از دیروز از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است. 

این مشکل توسط برخی از کاربران گزارش شد و در بررسی‌های که ما در زومجی داشتیم هم متوجه شدیم که چنین مشکلی وجود دارد و تنها با تغییر IP می‌توان به تجربه این بازی پرداخت. همچنین گفته می‌شود که طبق اعلام اکتیویژن، این مورد فقط محدود به Call of Duty: Modern Warfare نیست و جدا از بخش چندنفره سایر نسخه‌های کالاف دیوتی، در مورد بازی‌هایی چون Destiny 2 هم صدق می‌کند و علاوه‌بر این در کشور‌هایی مثل عراق هم سرور این بازی‌ها از دسترس خارج شده است. 

شما هم اگر چنین مشکلی در بازی‌های اکتیویژن دارید در قسمت نظرات آن را با ما در میان بگذارید. زومجی به نوبه خود سعی خواهد کرد این مشکل را پیگیری کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده