// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

کارگردان Lost Soul Aside از عرضه این بازی در سال ۲۰۲۰ می‌گوید

یانگ بینگ، کارگردان Lost Soul Aside، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که امیدوار است این بازی تا پایان سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

یانگ بینگ با الهام گرفتن از بازی Final Fantasy XV و سری Ninja Gaiden، تصمیم به ساخت بازی Lost Soul Aside گرفت و در سال ۲۰۱۶ هم اولین تریلر از بازی منتشر شد. تریلر عرضه شده نوید یک بازی خوش ساخت در سبک هک‌ اند اسلش با گرافیک فانتزی و زیبا را می‌داد. در ادامه، یانگ بینگ تصمیم گرفت تحت پروژه China Hero با سونی کار کند؛ پروژه‌ای که در جریان آن سونی از بازیسازان و بازی‌های چینی حمایت خواهد کرد.

ازاین‌رو یانگ بینگ به‌همراه تیم کوچکی از توسعه‌دهندگان، کار خود در استودیویی به نام Ultizero Games جدی‌تر از قبل آغاز کردند. آخرین خبر منتشر شده از Lost Souls Aside بر می‌گردد به اکتبر ۲۰۱۹ که تنها یک تصویر هنری از بازی در توییتر منتشر شد. طبق جدیدترین اخبار بازی، یانگ بینگ مصاحبه‌ای را با یک رسانه چینی انجام داده که دنیل احمد، یکی از تحلیل‌گران بازی‌های ویدیویی، بخشی از آن را به انگلیسی ترجمه کرده است.

وی در مصاحبه خود اعلام کرده که امیدوار است Lost Soul Aside تا پایان سال ۲۰۲۰ عرضه شود. ازاین‌رو انتظار می‌رود در جریان ماه‌های آینده، شاهد اعلام تاریخ انتشار این بازی باشیم. این در حالی است که یانگ بینگ در ادامه صحبت‌های خود به این مورد هم اشاره کرده که امیدوار است تا Lost Soul Aside به یک آی‌پی فراتر از یک بازی‌ ویدیویی صرف تبدیل شود. این گفته بدین معنا است که احتمال دارد در آینده شاهد عرضه مانگا یا انیمه با محوریت Lost Soul Aside باشیم. 

او در گذشته به این مورد هم اشاره کرده بود که دوست دارد دنباله‌ای را برای Lost Soul Aside یا بازی‌های دیگری را توسعه دهد که در جهان Lost Soul Aside روایت می‌شوند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده آیا تاریخ انتشار Lost Souls Aside اعلام می‌شود یا خیر. اگر این بازی برای عرضه در ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده باشد، انتظار می‌رود روی پلتفرم پلی استیشن 4 عرضه شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده