// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

فصل دهم League of Legends به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد

حساب کاربری توییتر League of Legends به تازگی اعلام کرده است که فصل دهم این بازی از تاریخ ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود.

هر سال، فصل جدید بازی League of Legends در ماه ژانویه و تقریبا یک ماه پس از مسابقات Worlds برگزار می‌شود. حال نوبت به دهمین فصل از League Legends رسیده است و تا آخر همین هفته در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر League of Legends دو تصویر مختلف را منتشر کرده است. اولین تصویر خبر از تاریخ آغاز فصل جدید League of Legends می‌دهد. فصل دهم در تاریخ ۲۰ دی ماه (۱۰ ژانویه) در دسترس قرار می‌گیرد. این در حالی است که دومین عکس منتشر شده هم به تاریخ ۱۰ دی ماه اشاره دارد، اما شاهد عبارت «ما آن‌ها را در هم می‌شکنیم» هستیم. به‌نظر می‌رسد رایت گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر League of Legends، تریلر سینمایی را به‌مناسب فصل دهم در برنامه کار قرار داده است.

با آغاز فصل دهم، تمامی پیشرفت‌های بازیکنان در بخش Ranked صفر می‌شود و باتوجه‌به رتبه‌ای که قبلا کسب کرده‌اند، باید ۱۰ بازی تعیین سطح خود را انجام دهند. به‌عبارتی هرقدر که رتبه شما در فصل گذشته بهتر باشد، در مسابقات تعیین سطح فصل بعد هم رتبه و سطح بهتری را کسب خواهید کرد. در انتها مشخص شده است که اولین آپدیت سال جدید که مربوط به فصل دهم می‌شود، در تاریخ ۱۸ دی ماه (هشت ژانویه) منتشر می‌شود. در جریان این‌ آپدیت شاهد معرفی قهرمان جدیدی به نام Sett و همچنین اسکین‌های جدید برای قهرمان‌ها هستیم. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

League of Legends

League of Legends


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده