// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۹

1917 و Once Upon a Time in Hollywood به ترتیب برنده جوایز بهترین فیلم درام و برترین فیلم کمدی گلدن گلوب 2020 شدند

با پایان یافتن مراسم گلدن گلوب 2020 به میزبانی ریکی جرویز درنهایت اعلام شد که از نظر انجمن مطبوعات خارجی هالیوود کدام دو فیلم کمدی و درام بهترین آثار سینمایی سال ۲۰۱۹ میلادی به شمار می‌آیند.

فرقی نمی‌کند که بین فیلم‌های «مرد ایرلندی» (The Irishman)، «داستان ازدواج» (Marriage Story)، «جوکر» (Joker)، «دو پاپ» (The Two Popes) و 1917 به کدام اثر علاقه‌مند یا نسبت به کدام محصول سینمایی بی‌علاقه باشیم. فرقی نمی‌کند که اصلا گلدن گلوب را به رسمیت می‌شناسید یا به هیچ عنوان انجمن مطبوعات خارجی هالیوود را یک منبع معتبر و قابل اعتنا برای انتخاب آثار برتر هنر هفتم در طول سال نمی‌دانید. در هر حالت باید پذیرفت که هر سینمادوستی کم‌وبیش می‌خواهد بداند که نخستین مراسم گسترده‌ی مهم فصل جوایز سینمایی کدام اثر را به‌عنوان بهترین فیلم درام سال می‌شناسد و امسال هم این جایزه نصیب 1917 شده است.

در همین حین، بهترین فیلم کمدی یا موزیکال امسال از نظر این رویداد هم که باید از بین «روزی روزگاری در هالیوود»، «خرگوش جوجو»، «چاقوها بیرون»، «راکت‌من» و «دولمایت اسم من است» انتخاب می‌شد، چیزی نبود جز «روزی روزگاری در هالیوود».

نظر شما چیست؟ باور دارید به ترتیب کدام فیلم‌های سینمایی لایق دریافت صفت بهترین فیلم درام و برترین فیلم کمدی یا موزیکال سال ۲۰۱۹ میلادی هستند؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده