// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۵۱

Succession و Fleabag جوایز بهترین سریال های درام و کمدی گلدن گلوب 2020 را کسب کردند

امسال محصولاتی بسیار متفاوت با هم در دو بخش بهترین سریال کمدی یا موزیکال و بهترین سریال درام سال نامزد دریافت جوایز بزرگ بودند و بالاخره مشخص شد که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود تندیس‌ها را به چه آثاری داده است.

Barry و Fleabag و The Kominsky Method و The Politician و The Marvelous Mrs. Maisel در بخش بهترین سریال موزیکال یا کمدی ۲۰۱۹ و سریال‌های «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies)، «تاج» (The Crown)، «کشتن ایو» (Killing Eve«وراثت» (Succession) و The Morning Show در قسمت بهترین سریال درام سال میلادی گذشته نامزدهای دو مورد از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب 2020 هستند. در آخر هم همان‌گونه که خیلی‌ها انتظار داشتند، سریال Succession تبدیل به برترین اثر تلویزیونی درام سال از نگاه برگزارکنندگان این رویداد شد و Fleabag توانست جایزه‌ی مشابه را در مقام بهترین سریال بلند کمدی به خانه ببرد. هرچند که در آخر دسته‌ای از مخاطبان همچنان نه‌تنها با برندگان که با نامزدهای انتخاب‌شده برای این دو جایزه نیز مخالفت داشته و دارند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کدام آثار دنیای تلویزیون به ترتیب لیاقت دریافت جایزه‌ی بهترین سریال درام و بهترین سریال کمدی سال گذشته را داشتند؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده