// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۱۰

جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی در فیلم کمدی گلدن گلوب 2020؛ آوکافینا برای فیلم The Farewell

آوکافینا، آنا د آرماس، کیت بلانشت، بینی فلدستین و اما تامپسون نامزدهای یکی از مهم‌ترین جوایز مراسم گلدن گلوب 2020 بودند و اکنون برنده‌ی رقابت آن‌ها با یکدیگر مشخص شده است.

آوکافینا بازیگر فیلم Crazy Rich Asians به خاطر فیلم The Farewell، آنا د آرماس بازیگر تحسین‌شده‌ی فیلم Blade Runner 2049 برای فیلم Knives Out، کیت بلانشتِ بی‌نیاز به معرفی به خاطر بازی در فیلم Where’d You Go, Bernadette، بینی فلدستین برای اجرا در Booksmart به کارگردانی اولیویا وایلد و اما تامپسون به خاطر حضور در فیلم Late Night پنج نامزد دریافت این جایزه در گلدن گلوب امسال بودند. مراسمی به میزبانی ریکی جرویز که با جوک‌های همیشگی او همراه شد و چند دقیقه‌ی قبل بالاخره طق دقایقش مشخص شد که چه شخصی از بین بازیگران نام‌برده تندیس طلایی‌رنگ آن را در این بخش به خانه می‌برد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود جایزه‌ی خود در این رقابت را به خاطر نقش‌آفرینی بسیار خوب در فیلم The Farewell به آوکافینا داد. کسی که البته باتوجه‌به نقدهای نوشته‌شده روی این اثر سینمایی که به درخشش او اشاره می‌کردند، کمتر کسی انتظار پیروز نشدنش در این رقابت را داشت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده