نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

انیمه Ni no Kuni چند روز دیگر از نتفلیکس پخش خواهد شد

سرویس استریم نتفلیکس تاریخ پخش انیمه مورد انتظار Ni No Kuni را اعلام کرد و طرفداران می‌توانند چند روز دیگر این انیمه اقتباسی را ازطریق این سرویس استریم تماشا کنند.  

حدود یک سال پیش بود که ساخت فیلم انیمیشنی Ni no Kuni براساس یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی ژاپنی با همین عنوان، توسط دو شرکت Level-5 و Warner Bros. Japan (به ترتیب سازنده بازی و ناشر فیلم) تأیید شد و حال سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) به‌صورت رسمی تاریخ پخش این انیمه مورد انتظار را اعلام کرد و لازم نیست طرفداران بیش از چند روز منتظر بمانند. طبق اعلان رسمی نتفلیکس، انیمه اقتباسی Ni no Kuni در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۶ دی ماه ۱۳۹۸) از این سرویس استریم پخش خواهد شد و تریلر انگلیسی‌زبان این انیمه نیز روی سایت نتفلیکس قرار گرفته است.

 Ni no Kuni

خلاصه داستان رسمی انیمه Ni no Kuni در زیر آمده است:

داستان جدید در دنیایی متفاوت و موازی با دنیای واقعی رخ می‌دهد. سه دوست دبیرستانی توانایی سفر بین این دنیا و دنیای واقعی را دارند، اما بعد از اینکه یو و هارو متوجه می‌شوند کوتونا، دوست دوران کودکی‌شان در این دنیای موازی گرفتارشده و زندگی‌اش در خطر است، زمان اتخاذ تصمیمی مهم فرامی‌رسد. یو یکی از دانش‌آموزان بااستعداد مدرسه است که از صندلی چرخ‌دار استفاده می‌کند؛ او دوست نزدیک هارو است و علاقه‌ای پنهان نسبت به‌کوتونا دارد ولی به‌خاطر صمیمیت موجود بین هارو و کوتونا، از بیان آن خودداری می‌کند.

در تولید این انیمه که داستانی مستقل خواهد داشت، افراد شاخصی حضور داشتند؛ یوشیوکی موموسه که انیمیشن‌های داخل بازی Ni No Kuni را کارگردانی کرده است، به‌عنوان کارگردان در ساخت فیلم هم حضور داشت. وی سابقه‌ٔ همکاری با استودیو جیبلی به‌عنوان انیماتور در آثاری انیمه‌ Spirited Away، انیمه Mary and the Witch's Flower، انیمه Porco Rosso و انیمه Grave of the Fireflies را داشته است. ساخت موسیقی این انیمه همچون بازی ویدئویی آن برعهده‌ٔ جو هیسایشی بود که هنرنمایی درخشانش را در بسیاری از آثار استودیو جیبلی مثل Spirited Away و Howl's Moving Castle شنیده‌ایم. در میان صداپیشه‌ها نیز می‌توان به‌حضور کِنتو یامازاکی (بازیگر نقش ال در لایو-اکشن ژاپنی Death Note) اشاره کرد.

گفتنی است بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom در بهار ۹۷ در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند. ازطرفی استودیو Level-5، سازنده مجموعه Ni no Kuni، اعلام کرده است که نسخهٔ ریمستر Ni no Kuni: Wrath of the White Witch در حال توسعه است و در اختیار کابران قرار داده می‌شود. نسخهٔ جدید Ni no Kuni پس از اکران این فیلم عرضه می‌شود، اما تاریخ و جزئیات دقیقی از آن در دسترس قرار نگرفته است، اما استودیو Level-5 در حال بررسی مراحل ساخت بازی است.

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند؛ زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom، سومین نسخه از مجموعه Ni no Kuni است که به‌خوبی راه این مجموعه در خلق اثری باارزش را ادامه داده است و درکنار مشکلاتی که دارد، می‌تواند مخاطب خود را نزدیک به ۷۰ ساعت سرگرم کند. Ni no Kuni II: Revenant Kingdom اثری است که نشان می٬دهد به‌واسطه بازی‌های ویدئویی می‌توان زیبایی و نشاط را به‌تصویر کشید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده