نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

مادربزرگ اسکایریم با یک ماد جدید به بازی Skyrim اضافه خواهد شد

ماد جدیدی با محوریت شرلی کری معروف به مادربزرگ اسکایریم با نام Shirley: A Skyrim Follower Mod ساخته شده که به‌زودی در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

همانطور که می‌دانید شرلی کری، ملقب به مادربزرگ اسکایریم، به‌عنوان یک NPC در بازی The Elder Scrolls 6 حضور خواهد داشت. اما از آن‌جایی‌ که تا انتشار این بازی زمان زیادی باقی‌مانده، این شخصیت معروف ازطریق یک ماد در بازی Skyrim در دسترس قرار خواهد گرفت. شرلی به‌عنوان بخشی از ماد Shirley: A Skyrim Follower Mod در بازی اسکایریم در دسترس بازیکنان خواهد بود. طبق پست ردیت یکی از سازندگان آن و انتشار تیزری در هفته گذشته، این ماد اوایل سال ۲۰۲۰ به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد. این تیزر رسمی را می‌توانید از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

حال باید از شخصیت شرلی درون بازی انتظار چه کارهایی را داشته باشیم؟ این کاراکتر پیشنهاد‌های خاصی را در محل‌ها و موقعیت‌های مختلف در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و همچنین تعامل‌های ویژه‌ای با بازیکنان برقرار می‌کند. آپدیت‌های درون‌برنامه می‌توانند این پیشنهادها را گسترش دهند. سبک مبارزه شرلی برگرفته از نوع مبارزات او در استریم‌هایش خواهد بود. کاراکتر او نیز یک بربر کلاسیک به‌همراه دو سلاح دستی بوده که یک زره سبک به‌همراه تیروکمانی برای حملات با فاصله زیاد در اختیار دارد.

خالقان این ماد اعلام کردند که کری در طول پروژه در کنار آن‌ها حضور داشته و صداگذاری کاراکتر را برعهده داشته است. علاوه‌بر صحبت‌های اصلی در طول مأموریت‌ها، شرلی سعی داشت تا دیالوگ‌هایی را اضافه کند. سازندگان این ماد گفتند: «او شخصیت دوست داشتنی برای همکاری است.»

Skyrim

در اوایل امسال، بتسدا (Bethesda) تأیید کرد که کری به‌عنوان یک NPC در بازی The Elder Scrolls 6 حضور خواهد داشت. کمی بعد از آن نیز اعلام شد که نزدیک به ۵۰ هزار نفر دادخواستی را امضا کردند تا او در قسمت بعدی این بازی فانتزی نقش‌آفرینی حضور داشته باشد.

شرلی کری پیرزنی ۸۳ ساله است که در جامعه بازیکنان اسکایریم طرفداران زیادی دارد، او همچنین در کانال یوتیوب خود تقریباً ۷۷۵ هزار دنبال‌کننده دارد. او به‌طور ویژه برای ویدیوهای Let’s Play خود شناخته می‌شود، او در این ویدیوها تماشاگران خود را «نوه» خطاب می‌کرد.

به‌دلیل پاسخ کری به صحبت‌های پیت هاینز، رئیس استودیوی بتسدا، درباره عرضه دیرهنگام بازی The Elder Scrolls 6، این دادخواست و تقاضا نوشته شد. کری اعلام کرد که او در زمان انتشار بازی بعدی تقریباً ۸۸ ساله بوده و با احساس ناراحتی پیش‌بینی کرد که «احتمالاً نمی‌تواند بازی بعدی را تجربه کند». طرفداران این پیرزن دوست‌داشتنی نیز تقاضایی را برای «جاودانه» کردن او درون بازی امضا کردند و بتسدا نیز با خوشحالی این موضوع را پذیرفت.

سازندگان این ماد گفتند:

این امر تقریباً غیرممکن خواهد بود که شرلی واقعی تمام کتاب‌های موجود در بازی را بخواند، اما ما قصد داریم تا جایی که می‌توانیم این ویژگی را به ماد اضافه کنیم. احتمالاً کتاب‌های خاصی را انتخاب خواهیم کرد تا او آن‌ها را درون بازی بخواند.

شرلی به‌عنوان ماد برای هر دو بازی Skyrim و Skyrim Special Edition روی پلتفرم ایکس‌باکس در دسترس خواهد بود. توسعه‌دهندگان این ماد اعلام کردند: «متاسفانه انتشار این ماد روی پلی‌اسیتشن 4 کار غیرممکنی خواهد بود، این موضوع تماماً برعهده سونی است.»


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده