نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲

کارگردان هنری بازی‌های God of War طرح هنری جدیدی از شخصیت‌های نینتندو را به اشتراک گذاشته است

رف گراستی طراحی هنری زیبایی از کاراکتر Fox McCloud را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

اگر به یاد داشته باشید سال گذشته بود که رف گراستی (Raf Grassetti) طراح و کارگردان هنری بازی‌ God of War طرح واقع‌گرایانه‌ای از شخصیت‌های بازی Super Smash Bros را طراحی کرده بود. او حالا این بار با کاراکتر مجموعه‌ی Star Fox دوباره به این کار بازگشته است. اگر نقاشی‌های کارگردان هنری Sony Santa Monica در سال ۲۰۱۹ را جذاب و زیبا تلقی می‌کردید، باید طرح‌های جدید او را ببینید.

همانطور که اشاره شد، این اولین باری نیست که کارگردان هنری سونی سانتا مانیکا به طراحی شخصیت‌های نینتندو می‌پردازد. وی در اوایل سال ۲۰۱۹ و بعد از انتشار بازی Super Smash Bros نیز طرحی از کاراکتر Fox McCloud را در اکانت توییتر خود منتشر کرده بود که در ادامه می‌توانید این تصویر را تماشا کنید:

Fox McCloud

با این که این طرح نیز تصویر زیبایی از شخصیت محبوب روباه فضایی نینتندو را به تصویر می‌کشد، باید گفت که نقاشی جدید رف گراستی نیز واقعاً طرح ویژه‌ای است:

Fox McCloud

این تصویر، با جزئیات پس زمینه‌ی بیشتر، توجه به جزئیات کُرک و خز بدن این کاراکتر، سایه‌گذاری و نورپردازی کلی تصویر، جلوه‌ی زیبایی به شخصیت Fox McCloud داده است. گراستی در ادامه از فالورهای خود می‌خواهد تا نظر خود را درباره‌ی کاراکتر نقاشی بعدی او اعلام کنند. از این رو، طرفداران نقاشی‌های گراستی باید منتظر طرح‌های جدیدی که در آینده منتشر خواهد کرد نیز باشند. بسیاری از طرفداران در بخش نظرات از آرزوی خود برای انتشار یک بازی Star Fox با این سطح از جزئیات صحبت کرده‌اند. که البته این موضوع به نینتندو بستگی دارد.

طراح هنری بازی‌ God of War، در هفته‌های گذشته علاوه‌بر کریتوس و شخصیت‌های نینتندو، طرح‌های زیبایی از اسکین Atreus (از بازی LittleBigPlanet)، نسخه‌ی واقع گرایانه‌ای از کاراکترهای Dragon Ball Z و البته بیبی یودا را در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرده که با مراجعه به پیج او می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

Raf Grassetti

سانتا مانیکا در آخرین اخبار مربوط به بازی‌های God of War، پادکست جدیدی را در وبسایت رسمی خود منتشر کرده که به برنامه‌های این استودیو برای ساخت دنباله‌ی نسخه پلی استیشن 4 بازی God of War اشاره دارد. به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی تا انتشار اخبار مربوط به فرایند ساخت این دنباله باقی نمانده است. مجموعه‌ی God of War، یکی از پرفروش ترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن و یکی از نمادهای اصلی این کنسول به‌شمار می‌رود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده