نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲

استودیوی سازنده Soma به بازی ترسناک جدید خود اشاره می کند

استودیوی فریکشنال گیمز، توسعه‌دهنده بازی‌های Soma و Amnesia، در وب‌سایت خود اشاره‌های جدید به بازی بعدی خود کرده است.

طرفداران فعال فریکشنال گیمز برای مدتی است که مطلع هستند این استودیو در حال ساخت یک بازی جدید است. توسعه‌دهنده بازی‌های Amnesia و Soma، در کانال اختصاصی دیسکورد (Discord) خود، اطلاعات جزئی از پروژه‌های بعدی خود منتشر کرده بودند و در اواسط ماه دسامبر سایت NextFrictionGame.com به‌صورت رسمی ثبت شد و حال Frictional Games به بازی بعدی خود در وب‌سایتش اشاره مستقیمی کرده است. اولین‌بار Rock Paper Shotgun متوجه شد که سایت معرفی پروژه جدید فریکشنال گیمز در صفحه اصلی و زیرگروه «Games» قرار گرفته است:

Frictional Games

تصویری از سایت رسمی Frictional Games

با رفتن به این بخش مستقیماً وارد سایت NextFrictionalGame.com خواهید شد. وقتی برای اولین‌بار وارد این سایت می‌شوید، شاید کمی تعجب کنید، چون در این سایت تنها یک دایره سفید رنگ به‌همراه صفحات شبکه‌های اجتماعی این استودیو مشاهده می‌شود. اظهارنظر درباره ماهیت این دایره سفید فعلاً کمی سخت است و نمی‌توانیم ایده پشت این موضوع را درک کنیم. این دایره سفید در حال‌حاضر شباهت زیادی به سلول یا ویروس دارد.

Frictional Games

تصویر دایره سفید

درحالی‌که هنوز هیچ اطلاعیه رسمی از سوی استودیوی فریکشنال گیمز منتشر نشده، جامعه طرفداران این استودیو سعی دارند تا این موضوع را به معرفی پروژه‌های قبلی این استودیو (همچون Amnesia: A Machine for Pigs) ارتباط دهند. در هرحال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پروژه جدید باید منتظر انتشار اخبار جدید ازطریق وب‌سایت و صفحه دیسکورد این استودیو باشیم.

فریکشنال گیمز تقریباً پنج سال پیش، درباره دو پروژه جدید خود صحبت‌هایی انجام دادند و در بیانیه‌ای اعلام کردند که قصد دارند تا «شدت عناصر ترسناک بازی‌های خود را کاهش دهند و روایت‌های علمی‌تخیلی را در این بازی‌ها برجسته‌تر کنند.» آن‌ها با اضافه کردن هیولاهای متنوع و کاهش جامپ اسکرها در بازی Soma، پیاده‌سازی این ایده را به‌خوبی نشان دادند. در ادامه نیز اعلام کردند که دو پروژه بعدی خود به‌دلیل یافتن فناوری مناسبی برای ساخت آن‌ها، تأخیر خورده‌اند.

با وجود انتشار بازی‌های محبوب ترسناکی همچون Amnesia و Penumbra توسط استودیوی فریکشنال گیمز، طرفداران بی‌صبرانه برای پروژه‌های جدید این استودیو هیجان‌زده هستند. هنوز اطلاعات رسمی درباره پروژه بعدی این استودیو منتشر نشده است، اطلاعاتی همچون اسم بازی یا پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها منتشر می‌شوند. حال می‌توانید قبل از انتشار پروژه بعدی این استودیو، بازی‌های Soma ،Amnesia و Penumbra را تجربه کنید. بازی‌های Soma و Amnesia در حال‌حاضر روی بیشتر پلتفرم‌های نسل جاری در دسترس هستند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده