نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

گیمرها بیش از ۲۱۰ میلیون دلار برای بازی های موبایل در ایام کریسمس خرج کرده‌اند

مجموع هزینه‌ای که کاربران برای بازی‌های موبایل در ایام کریسمس خرج کرد‌ه‌اند، نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش یافته است.

معمولاً روزهای منتهی به تعطیلات کریسمس بیشترین آمار خرج و مخارج کاربران در حوزه‌ی گیم را به خود اختصاص می‌دهند. مردم و به خصوص نوجوانان معمولاً کارت‌های هدیه و مبالغی را که به عنوان هدیه‌ی کریسمس دریافت می‌کنند، در اپلیکیشن‌های موبایل یا بازی‌های ویدیویی خود خرج می‌کنند. کریسمس سال ۲۰۱۹ نیز از این امر مستثنی نبود.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی وبسایت Sensor Tower، مجموع پرداخت مبالغی که امسال از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی منتقل شده نسبت به سال گذشته افزایش یافته که بیشتر این مبالغ نیز به بازی‌های موبایلی تعلق داشته است. در واقع این میزان، به ۷۶ درصد کل تراکنش‌های مالی در میان تمامی اپلیکیشن‌ها می‌رسد. این میزان، کل مبلغ تخصیص یافته به بازی های اندروید و iOS در روز کریسمس را به بیش از ۲۱۰ میلیون دلار می‌رساند.

کاربران کشور آمریکا با ۷۶ درصد از مجموع این مبالغ، بیشترین تأثیر را در ثبت این آمار داشته اند. اگر به دنبال بازی‌هایی هستید که بیشترین مبالغ را شامل می‌شوند، باید گفت که PUBG Mobile با ۸.۵ میلیون دلار در صدر این جدول قرار دارد. این مبلغ از رویداد کریسمس سال گذشته تاکنون را در بر می‌گیرد. لذا به نظر می‌رسد که همچنان ایام کریسمس بیشترین سود را عاید بازی سازان پلتفرم موبایل می‌کند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده