نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

تاریخ پخش مستند True Sight مسابقات The International 9 دوتا 2 اعلام شد

طرفدارانِ بازی Dota 2 می‌توانند ماهِ آینده منتظرِ پخشِ مستند True Sight مسابقاتِ The International 9 باشند.

سالِ ۲۰۱۹ یکی از شگفت‌انگیزترین سال‌ها برای طرفدارانِ بازی Dota 2 بود که بدون شک عملکردِ مثال‌زدنی تیمِ OG در مسابقاتِ The International 9 را می‌توان نقطه‌ی عطفِ آن دانست. این تیم با پیروزی در مسابقاتِ اینترنشنالِ ۹ به اولین تیمی تبدیل شد که برای دومین بارِ پیاپی عنوانِ قهرمانی مهم‌ترین تورنمنت Dota 2 را به‌دست می‌آورد. اکنون با گذشتِ پنج ماه از اتمامِ این رویدادِ سالانه، در تازه‌ترین اخبارِ بازی مطلع شدیم که شرکتِ ولو (Valve) از زمانِ انتشار مستندِ True Sight مسابقاتِ The International 9 پرده برداشته است. مثلِ گذشته، مستندِ True Sight در اوایل بهمن ماه پخش می‌شود و درهمین‌راستا ولو با انتشارِ توییت جدیدی اظهار داشت:

نخستین نمایشِ جهانی مستندِ True Sight مسابقاتِ The International 9 در تاریخِ ۸ بهمن ۱۳۹۸ در برلین، آلمان خواهد بود. به SirActionSlacks ،Fogged ،Kaci و ODPixel بپیوندید و به‌صورتِ زنده به تماشای آن بپردازید یا به‌وسیله‌ی توییچ و SteamTV از خانه آن را دنبال کنید.

برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که True Sight مستندی است که وقایعِ پشت پرده‌ی مسابقاتِ اینترنشنال را در معرضِ نمایش قرار می‌دهد. این مستند معمولاً روی برندگانِ تورنمنت تمرکز دارد. به‌هرشکل، تماشای فیلمِ امسال بسیار جالب خواهد بود؛ چراکه تیمِ OG دو بارِ پیاپی برنده‌ی این مسابقات شده است. این بدان معنا است که ولو باید برای منحصربه‌فرد‌بودن جدیدترین مستندِ True Sight دست به تغییراتی بزند. براساس اطلاعات رسمی انتشاریافته، تیم‌های OG و Nigma (تیم لیکوئیدِ سابق) برای پخشِ این مستند در برلین حضور خواهند داشت. اگر خواهانِ شرکت در این رویدادِ ویژه هستید، می‌توانید بلیتِ آن را خریداری کنید.

فارغ از تیم‌ها و طرفداران، در این رویداد شاهد میزبانان و گزارشگرانِ نام‌آشنایی چون جیک “SirActionSlacks” کانر، یوانس “Fogged” لوکاس، کیسی “Kaci” آیتچیسون و اووِن “ODPixel” دیویس نیز خواهیم بود که تجربه‌ی خاطره‌انگیزی را برای بینندگان رقم می‌زنند. اگر از این رویداد فاصله بگیریم، به مسابقاتِ WePlay! Bukovel Minor می‌رسیم که تنها پنج روزِ کوتاهِ دیگر تا شروعِ آن فاصله داریم. با اینکه این تورنمنت در زمره‌ی رویدادهای میجور قرار نمی‌گیرد، اما ۸ تیمِ برتر سراسرِ دنیا را برای کسبِ ۳۰۰ هزار دلار جایزه‌ی نقدی، ۶۶۰ امتیازِ Dota Pro Circuit و البته بلیتِ مسابقاتِ Leipzig Major مقابلِ هم قرار می‌دهد. شما می‌توانید سایرِ اخبار مربوط‌به بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایتِ زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده