نویسنده: نیما احمدی
// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

ورود شخصیت Hero از دراگون کوئست به Super Smash Bros Ultimate تقریبا غیرممکن بود

تهیه‌کننده بازی Dragon Quest XI اخیراً گفته که حضور شخصیت‌ Hero از مجموعه Dragon Quest در بازی Super Smash Bros Ultimate تقریبا غیر ممکن بود، اما در نهایت این اتفاق رخ داد.

اخیراً هوکوتو اوکاموتو، تهیه‌کننده بازی Dragon Quest XI در مصاحبه‌ای با مجله نینتندو دریم (Nintendo Dream) درباره اضافه شدن شخصیت Hero (هیرو) و قهرمان‌های مجموعه Dragon Quest به بازی Super Smash Bros. Ultimate، نظرات جالبی ارائه داد.

اوکاموتو در صحبت‌های خود گفت:

من اولین باری که خبرهایی درباره بازی Super Smash Bros Ultimate شنیدم، بسیار شگفت‌زده شده بودم. حضور کاراکترهای مجموعه Dragon Quest در دیگر بازی‌ها تقریباً غیرممکن است. ما ایده‌های بسیاری را مورد بررسی قرار دادیم، مانند این‌که چه کارهایی را باید برای بازی Dragon Quest XI S انجام دهیم. این کارها شامل اختصاص هر رنگ برای شخصیت هیرو در بازی‌های قبلی نیز بود. آقای ساکورای دیدگاه نینتندو و همچنین نام تجاری اسکوئر انیکس را باهم پذیرفت و کار خود را آغاز کرد. این بازی یک تجربه بسیار هیجان‌انگیز بود.

تاکشی اوچیواکا، کارگردان و ماساتو یاگی، کارگردان توسعه بازی Dragon Quest XI S نیز در این مصاحبه شرکت داشتند. این دو نیز درباره حضور کاراکترهای این مجموعه محبوب نظراتی را ارائه دادند. اوچیواکا اعلام کرد:

در حقیقت، ما درخواست ویژه‌ای را برای این بازخورد دریافت کردیم. من به‌سرعت مطالب را مرور کردم، اما شخصاً تحت‌تأثیر نقشه بسیار پویای این بازی قرار گرفتم. در مقیاس کلی، همه‌چیز در این بازی من را تحت‌تأثیر قرار داد. بازی Super Smash Bros Ultimate ترکیبی از چهارچوب‌های متنوع بازی‌های قبلی نظیر قابلیت انتخاب دستورات مختلف بود.

یاگی نیز در ادامه اضافه کرد:

کارهایی که بازیکنان با Hero انجام می‌دهند، بسیار چشمگیر و شگفت‌انگیز هستند. من همیشه چگونگی تبدیل مبارزه‌های Dragon Quest را به یک بازی اکشن درنظر می‌گرفتم. اما فکر می‌کنم که بازی Super Smash Bros Ultimate فرصت فوق‌العاده‌ای برای این کار خواهد بود.

شخصیت Terry Bogard از بازی‌های Fatal Fury و King of Fighters، آخرین کاراکتری است که به بازی Super Smash Bros Ultimate اضافه شده است. علاوه‌بر اضافه شدن شخصیت تری، چیزهای دیگری مانند موسیقی، صحنه نبرد، لباس و ارواح جدیدی نیز با انتشار بسته الحاقی 6.0.0 به بازی اضافه شدند. همچنین سیستم بازی نیز با انتشار این آپدیت بهبود پیدا کرده و تغییراتی نیز در مبارزان این بازی اعمال شده است. همچنین نینتندو سالگرد یک سالگی این بازی را با برگزاری رویداد Spirit Board، آغاز کرده است.

تاکنون بیش از ۵.۵ میلیون نسخه از بازی Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age در پلتفرم‌های 3DS، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ فروخته شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده